Ivo, zie ik het goed dat jij wel een echt tussenstuk tussen je twee achterstoelen hebt zitten? Is dat handgemaakt of te bestellen? Ik vind dat gat tussen de stoelen zo raar en lelijk, heb dus maar een broodzak besteld. Maar dat is natuurlijk ook niet de beste oplossing..
Gisteren binnengekregen. Zoals verwacht is de kwaliteit en uitstraling een stuk minder dan die van Opel. Lomp zwart rubber dat meer op autoband rubber lijkt dan een horlogebandje.
Maat komt heel goed uit. Links en rechts een flinks stuk eraf zodat er een mooie rechthoek is onstaan. De bak loopt aan de klepzijde licht rond en dat kan je ook netjes volgens het voorbedrukte profielen rond afsnijden.
De mat is opgerold verzonden en ligt daarom nu op de kop in de kofferbak om de oorsponkelijke vorm terug te krijgen.
T.z.t. zal ik een foto plaatsen.
Kortom functioneel prima, pasform is ook prima maar voor de uitstraling cq meerwaarde (als je dat belangrijk vindt) kun je beter die van Opel kopen.
Laatst gewijzigd door Hanzzzz op wo 14 aug 2013, 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.