Hallo allemaal mijn naam is Gerrit en als het goed is kan ik mijn Ampera 1oktober ophalen bij de dealer.
Ik heb een zwarte Ampera besteld maar deze wordt deze week door middel van wrapping mat zwart gemaakt. Tevens heb ik andere velgen onder de auto laten zetten. Ben benieuwd hoe het totaal plaatje er zo meteen uit komt te zien.
ik heb nog wel een vraag is het al mogelijk om de navigatie te updaten? weet iemand of de HTC One X ook compatible is met de bluetooth navigatie?
Hier een foto zonder de wrapping wel met velgen.
Laatst gewijzigd door Kippe12 op ma 17 sep 2012, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Kippe12 schreef:Hallo allemaal mijn naam is Gerrit en als het goed is kan ik mijn Ampera 1oktober ophalen bij de dealer.
Ik heb een zwarte Ampera besteld maar deze wordt deze week door middel van wrapping mat zwart gemaakt. Tevens heb ik andere velgen onder de auto laten zetten. Ben benieuwd hoe het totaal plaatje er zo meteen uit komt te zien.
ik heb nog wel een vraag is het al mogelijk om de navigatie te updaten?
Welkom op dit forum en dus nog een paar weekjes wachten.
Wat betreft navigatie nog geen toezeggingen gezien of gehoord.
En dat matte zwart moet je natuurlijk op 7 oktober wel even showen in Venlo als we het record electrische opladen gaan verbreken.
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.
Kippe12 schreef: weet iemand of de HTC One X ook compatible is met de bluetooth navigatie?
Vorige week nog wel de HTC One V geprobeerd, die volgens mij veel op de X lijkt (ook Android 4), handsfree connectie lukte vrij probleemloos, maar het telefoonboek overhalen weer niet. Ik wacht tot er een Desire S vrij komt binnen het bureau, want die doet het volgens een collega Amperarijder wel prima. Proberen dus!
Na 5 jaar Ampera nu Ampera-e. Lifetime in kWh/100 km
Vorige week nog wel de HTC One V geprobeerd, die volgens mij veel op de X lijkt (ook Android 4), handsfree connectie lukte vrij probleemloos, maar het telefoonboek overhalen weer niet. Ik wacht tot er een Desire S vrij komt binnen het bureau, want die doet het volgens een collega Amperarijder wel prima. Proberen dus![/quote]
Ik heb de intentie om een Ampera te leasen, en denk er sterk over om deze te laten wrappen (waarschijnlijk 'Anodized Blue matt' ).
Nu zie ik dat jij al bijna een jaar in een gewrapte auto rijdt, en ik was benieuwd naar hoe de wrapping zich gehouden heeft?
Groeten,
Rogier
Frosty Blue Matt Metallic Wrapping, 19 inch LM, OVMS, 2013 full options