Zo, net een fotosessie van een uur achter de rug.
Uitgebreid Me & MyAmpera in beeld op de Zuid-As in Amsterdam voor een plaatje bij een interview over electrisch rijden in het Parool van a.s. zaterdag. Behalve dat ik werd geïnterviewd (via Ivo kwamen ze bij mij terecht) over het rijden met een Ampera, zijn er nog interviews met twee maal een Tessla en eenmaal een Fiskar. Ik bevind mij dus in mooi gezelschap. Maar mijn auto is de enige witte. Die komt dus perfect uit bij het licht en de wolkenlucht van vandaag.
Groeten,
Poul
Laatst gewijzigd door Poul op za 14 dec 2013, 16:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden:plaatsingsdatum is opgeschoven; tevens beoordelen of conceptteksten nog worden aangepast nav Prinsjesdagplannen.
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.
Doe ik (uiteraard). 'k Heb net de concepttekst gezien en nog een paar kleine aanvullingen voorgesteld. Is een leuk en optimistisch gestemd artikeltje.
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.
Poul schreef:Zo, net een fotosessie van een uur achter de rug.
Uitgebreid Me & MyAmpera in beeld op de Zuid-As in Amsterdam voor een plaatje bij een interview over electrisch rijden in het Parool van a.s. zaterdag. Behalve dat ik werd geïnterviewd (via Ivo kwamen ze bij mij terecht) over het rijden met een Ampera, zijn er nog interviews met twee maal een Tessla en eenmaal een Fiskar. Ik bevind mij dus in mooi gezelschap. Maar mijn auto is de enige witte. Die komt dus perfect uit bij het licht en de wolkenlucht van vandaag.
Groeten,
Poul
Leuk! +2
En ja, zo'n witte is toch echt wel mooi..! ("wij van wc-eend.." )
Yep, en in plaats van dat flubberdoekje op het dak heeft die degelijke zwarte zonnecellen.
Fisker natuurlijk. Beetje zwabberende vingers heb ik soms bij het tikken.
Groeten,
Poul