De KZF-club
- arjaan
- Vaste klant
- km-stand: 100000
- Lifetime: 32
- Auto: Volt
Re: De KZF-club
Ben benieuwd naar de kleur van de 32..
Niks muiterij. Team KZF is alleen het grootste onderdeel van de vloot..
Kapitein?
Niks muiterij. Team KZF is alleen het grootste onderdeel van de vloot..
Kapitein?
Chevrolet Volt LTZ Blue Topaz - Nissan Leaf 2.Zero Edition Brilliant Black besteld
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Contacteer:
Bedoel je deze vloot, Ivo? Met deze kapitein?Ivo schreef:Bespeur ik hier muiterij binnen het forum schip?
Kapitein Ivo
https://www.youtube.com/watch?v=oei2lB9MBo0
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
-
Razwer
- Stamgast
- km-stand: 17000
- Lifetime: 25
- Auto: Ampera
slecht uitgevoerde stokoude grap. Voor de believers... het is fakeAlex schreef:Bedoel je deze vloot, Ivo? Met deze kapitein?Ivo schreef:Bespeur ik hier muiterij binnen het forum schip?
Kapitein Ivo
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=oei2lB9MBo0
-
Wattje
- Bekende
- km-stand: 5500
- Lifetime: 29
- Auto: Ampera-e
Zag gisteren rond 18 uur op de A58 bij Breda een zwarte Volt met 4-KZF (kon de laatste cijfers niet ontwaren achter een andere auto). Ging de afslag richting Etten-Leur op als ik het me goed herinner. Iemand van hier?
Rijdt sinds 30/8/13 in: Volt LT Silver Topaz MY2013
-
Blauw
- Newbie
- km-stand: 77000
- Lifetime: 10
Wat een Volt met je kan doen..
Ik vind autorijden veel leuker, ik let op auto's, mijn hart maakt een sprongetje als er een andere blauwe Volt naast die van mij staat te laden en ik meld me aan voor de KZF club. Voer voor psychologen..
Elektrisch rijden leek me al langer wat maar als niet autoliefhebber vond ik de auto's te duur en het aantal kilometers elektrisch te mager. Met de aantrekkelijke regelingen voor ondernemers en een flinke korting op de Volt, was ik deze zomer in enkele dagen om. Ik vind het leuk om op dit forum te lezen hoe lekker fanatiek veel mensen zijn om zoveel mogelijk elektrisch te rijden en dus ook rustig te rijden. Het wordt nog gezellig op de wegen in Nederland..
Ik vind autorijden veel leuker, ik let op auto's, mijn hart maakt een sprongetje als er een andere blauwe Volt naast die van mij staat te laden en ik meld me aan voor de KZF club. Voer voor psychologen..
Elektrisch rijden leek me al langer wat maar als niet autoliefhebber vond ik de auto's te duur en het aantal kilometers elektrisch te mager. Met de aantrekkelijke regelingen voor ondernemers en een flinke korting op de Volt, was ik deze zomer in enkele dagen om. Ik vind het leuk om op dit forum te lezen hoe lekker fanatiek veel mensen zijn om zoveel mogelijk elektrisch te rijden en dus ook rustig te rijden. Het wordt nog gezellig op de wegen in Nederland..
-
wzonneveld
- Newbie
- km-stand: 30000
- Lifetime: 1
Is er ook een KXR club ?
Die hebben net iets meer ervaring lijkt me ...
Die hebben net iets meer ervaring lijkt me ...
Volt LTZ Crystal Red (sinds augustus 2013, model 2012)
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Contacteer:
Door de juiste IMGUR-link in te voegen krijg je gelijk de foto in het forum te zien, in plaats van de link!
Forum Sponsor, Buurauto
-
Wattje
- Bekende
- km-stand: 5500
- Lifetime: 29
Mooie foto, AdJ! En alweer 'n clublid erbij...
Rijdt sinds 30/8/13 in: Volt LT Silver Topaz MY2013
- Arnout
- Newbie
- km-stand: 51000
- Lifetime: 24
Zag vandaag op weg van Groningen naar Almelo een nog een potentieel lid rijden: 5-KZF-30, zwarte Volt.
2012 Chevrolet Volt LTZ Blue Topaz