Haarlem

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
Plaats reactie
Razwer
Stamgast
km-stand: 17000
Lifetime: 25
Auto: Ampera

Haarlem

Bericht door Razwer »

Wat trouwens ook een crisis stad is qua oplaadpunten is Haarlem. Ik was daar laatst, kijk op de lolo app, vlakbij de politie eentje. Ik daar heen, zit die volgens de app achter het hek bij de politie (hoofdbureau). Later gekeken wat die andere laadpunten waren in die stad, allemaal prive laadpunten. Wat dat betreft ben ik redelijk verwend in Amsterdam...
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

Re: Haarlem

Bericht door Alex »

Razwer schreef:Wat trouwens ook een crisis stad is qua oplaadpunten is Haarlem. Ik was daar laatst, kijk op de lolo app, vlakbij de politie eentje. Ik daar heen, zit die volgens de app achter het hek bij de politie (hoofdbureau). Later gekeken wat die andere laadpunten waren in die stad, allemaal prive laadpunten. Wat dat betreft ben ik redelijk verwend in Amsterdam...
De paal staat daar aan de overkant, op het parkeerterreintje langs het Spaarne, Koudenhorn 2, DB0330 van E-laad. In de android-app van LoveToLoad zie je van wie de laadpaal is.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Razwer
Stamgast
km-stand: 17000
Lifetime: 25
Auto: Ampera

Bericht door Razwer »

tnx voor de tip. Op de kaart leek het alsof het achter het hek van de politie zat. Ik heb het niet zo met Haarlem, dus kans is klein dat ik daar binnenkort weer ben.
RayMich
Newbie
km-stand: 2300
Lifetime: 12
Auto: Ampera-e

Bericht door RayMich »

Razwer schreef:Wat trouwens ook een crisis stad is qua oplaadpunten is Haarlem.
Ik was juist verrast dat alle parkeergarages in Haarlem van laadpalen zijn voorzien (waar ik dankbaak gebruik van maak).
Plaats reactie