Even voorstellen
-
Churchil
- Newbie
- km-stand: 28000
- Lifetime: 28
- Auto: Ampera
Even voorstellen
Ik wil mij graag even voorstellen op dit forum. Ik loop hier al enige tijd wat informatie te sponzen. Ik woon net over de grens bij Nijmegen. Ik rijd momenteel een Fiat 500C, waar ik overigens geweldig veel plezier mee heb. Over 4 weken krijg ik mijn zwarte Opel Ampera met alle toeter en bellen. Ik ben erg nieuwsgierig geraakt door een gebruiker van een Volt die ik ken. Ik heb net een Ebox besteld van RWE ("dom" laadpunt) en krijg woensdag de BAM bij het kantoor op bezoek voor een schouwing. Ik rijd 50.000 km/per jaar, dagelijks 92 km heen en 92 km terug. Dat wordt dus een redelijke uitdaging. Hoop hier gebruikservaringen te kunnen delen en tips te kunnen ontvangen.
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Re: Even voorstellen
Welkom op dit forum. Het leesplezier heb je al, nu over een paar weken nog het rijplezier.
NB: we gaan de winter weer in. Bij kouder weer presteert de accu minder en heb je ook meer stroom voor andere dingen nodig. Sta dus niet verbaasd te kijken als je de 80km op je accu niet haalt
.
Groeten,
Poul
NB: we gaan de winter weer in. Bij kouder weer presteert de accu minder en heb je ook meer stroom voor andere dingen nodig. Sta dus niet verbaasd te kijken als je de 80km op je accu niet haalt
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Contacteer:
Mag ik vragen of je de I3 ook hebt overwogen?
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
De BMW i3 lijkt me bij deze kilometrage ongeschikt. Als de i3 op de range extender rijdt met lege batterij, schijnt 'ie niet harder dan 95 km/u te kunnen. In 2013 is de i3 niet met range extender leverbaar.japio schreef:Mag ik vragen of je de I3 ook hebt overwogen?
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
-
Churchil
- Newbie
- km-stand: 28000
- Lifetime: 28
@japio, heb er even over nagedacht. Is dit jaar niet meer leverbaar en dus bijtelling in 2014. Vindt de Ampera iets meer auto, maar dat is puur gebaseerd op gevoel....