Omdat de rekenmachine keihard is en aangaf dat het meer dan hoog tijd was om in mijn kosten te gaan hakken ipv. kaasschaven op zoek gegaan naar een "bespaarder".
Mijn huidige Subaru Outback diesel, die ik lachend kocht met een dieselprijs van € 0.89 kost me een serieuze hoop geld en omdat mijn bedrijf aan oa. de bouw en installatiewereld levert kan je je bedenken dat het best fijn is wat minder geld aan de auto te besteden. Via de Auris Sportswagen en Volvo V40 d2 kwam ik bij een relatie een Ampera tegen met al een paar km. op de klok uit ons buurland die daarom eigenlijk bijna dezelfde prijs als de alternatieven op het kaartje had staan.
Nu is de kleur niet je-het vind ik maar de rekenmachine veegt dit argument keihard van tafel.
Ik moet dagelijks ongeveer 25 km. V. V. woon-werk overbruggen en gebruik als onze hond meegaat de auto maar eigenlijk liever de motorscooter. Nu gaat de "security" doorgaans 4 dagen per week mee dus moest ik wel iets representatiefs hebben waar hij inpast.
Na een proefrit en een serieus gesprek mbt. prijs, garantie gezien mijn afwijkend gebruik
Binnenkort dus ex 4WD wat ik erg jammer vind maar een besparing van een kleine 1000,= p/mnd. doet dit nadeel verdampen.