Aruba en opel ampera

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Plaats reactie
atemulderaruba
Newbie
km-stand: 0
Lifetime: 30
Auto: Ampera

Aruba en opel ampera

Bericht door atemulderaruba »

Goedemiddag,

Ik woon al 12 jaar op Aruba en heb sinds een maand mijn dak bedekt met zonnepanelen en producer meer stroom dan mijn huishouden gebruikt. Vandaar dat mijn interesse in eenelectrische auto is ontstaan, want ik heb nog voldoende zonne-energie over om te tanken van mijn dak :D . Al zoekende werd ik erg gecharmeerd door de opel ampera.
(Op Aruba is een chevroletdealer maar die wil geen Volt importeren want hij gelooft niet in electrische auto's.)

Mijn eerste vraag op dit forum is; wat vinden de forumleden van het idee een tweedehand ampera naar Aruba te verschepen en daar te gebruiken met het gegeven dat er geen dealer-ondersteuning zal zijn.

Welke grote-kleine problemen zou ik kunnen verwachten.

Met tropische groet,

Ate Mulder, Aruba
japio
Harde kern
km-stand: 125250
Lifetime: 23
Contacteer:

Re: Aruba en opel ampera

Bericht door japio »

Afrader! Het ontbreekt bij jullie aan kennis, apparatuur en onderdelen!! Bij schade of pech kan niemand er daar wat mee... Een ombouw concept lijkt mij veel bruikbaarder :mrgreen: maar je mag altijd een goed bod op mijn Ampera'tje doen hoor :lol:
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
Razwer
Stamgast
km-stand: 17000
Lifetime: 25

Re: Aruba en opel ampera

Bericht door Razwer »

Als er een lager kapot gaat of de auto niet meer uit P stand gaat ben je de sjaak (zie topics op dit forum). Ik zou het niet doen zonder dealer ondersteuning...
Plaats reactie