Proefrit gereden, ik ben overtuigd

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Guinness
Stamgast
km-stand: 0
Lifetime: 20
Auto: Ampera

Proefrit gereden, ik ben overtuigd

Bericht door Guinness »

Hallo,

Afgelopen vrijdag een proefrit gereden. Wat een heerlijke auto zeg! Alleen jammer dat er maar 4 km op de accu stond toen ik aankwam. Belangrijk voor mij was hoe de prestaties zijn als de accu leeg is en er op benzine gereden wordt. Dat was nog steeds erg goed. Mooie car. Gaaf vormgegeven, gedurfd design van binnen, hou ik wel van.
Deze week komt de offerte. Jammer dat levertijd onbekend is. Gelukkig zijn er maar weinig opties, dus het zal waarschijnlijk zoeken worden naar een dealer die de Ampera heeft die ik wil.

Ik kan niet wachten tot ik er een heb!
Lithium White, Full Options except alarm, EVbox homecharger
Marco
Stamgast
km-stand: 78000
Lifetime: 44

Re: Proefrit gereden, ik ben overtuigd

Bericht door Marco »

gefeliciteerd, goede keuze ;)
Zolang je geen rood en blauw neemt, is een snel voorradige Ampera wel te krijgen bij een paar dealers vlg mij. Neem je hem prive of lease?
Lithium white, Navi, camera, good old 230v, plugwise, openbaar laadpunt in bestelling -> werkend!
Michael
Stamgast
Lifetime: 0
Auto: Bolt

Bericht door Michael »

Misschien interessant voor jou als bijna ampera koper: http://www.nieuweautokopen.nl/opel/ampera/aanbieding/

ampera's met korting te koop ( geen reclame trouwens ) en volgens mij zijn het ook voorraad modellen, dat om de offerte met je dealer te vergelijken. :)
Guinness
Stamgast

Bericht door Guinness »

Ik koop hem op de zaak.
Verder valt er niet veel met de prijs te doen. Nieuwe auto kopen.nl moet ik eens wat beter bekijken, maar ik vermoed dat de korting al snel minder wordt als je hem niet in Almere ophaalt. Verder geeft het me een teveelgedoe gevoel, en dat voor zo een klein prijsverschil. But thnks anyway :-)
Guinness
Stamgast

Bericht door Guinness »

Ik las op het forum dat Opel aanpassingen heeft gedaan en dat mensen wachten op levering. Betekend dit dat de bestaande Ampera's die bij de dealers staan anders zijn dan als dat ik hem bestel met de nu onbekende levertijd?
Guinness
Stamgast

Bericht door Guinness »

Iemand een idee op mijn laatste bericht?
Ivo
Beheerder
km-stand: 171000
Lifetime: 41
Auto: anders
Contacteer:

Bericht door Ivo »

Guinness schreef:Iemand een idee op mijn laatste bericht?
Opel heeft auto's aangepast qua bescherming tegen brand door de accus's, na een ongeval. Die aanpassing is bij reeds verscheepte auto's in o.a. antwerpen uitgevoerd. Bij mijn Ampera is dat af fabriek al geregeld. Mogelijk zit daar een verschil, maar zal weininbg schokkend zijn. Wel een prettig idee dat niet een of andere snel ingehuurde arbeidskracht aan mijn auto heeft lopen sleutelen :mrgreen:
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
Guinness
Stamgast

Bericht door Guinness »

Ah dank je.
Vandaag overigens de handtekening gezet voor de bestelling van de auto. Alleen de financiering moet ik nog bekijken. Lease is prima, maar zit toch te kijken naar een lening en dan zelf de VAMIL, KIA en MIA toe te passen. Gaat tijd in zitten. Het wordt een Lithium White met grijs van binnen en alles erop en eraan (duh).
Ivo
Beheerder
km-stand: 171000
Lifetime: 41
Auto: anders
Contacteer:

Bericht door Ivo »

Guinness schreef:Het wordt een Lithium White met grijs van binnen en alles erop en eraan (duh).
complimenten met je keuze :thumbup: :mrgreen:
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
Guinness
Stamgast

Bericht door Guinness »

Gisteren is de laadbox (evbox, zwart gespoten en vaste spriaal kabel) geleverd. Bedrijf heeft een schouwing gedaan en ik heb een prima offerte binnengekregen. Er komt een extra automaat en aardlekschakelaar en een kw/h metertje in de meterkast. Verder een dedicated kabel, ze moeten graven en opnieuw straten, maar het gaat mooi worden.
Helaas geen geluid van de dealer wat de verwachting is wanneer de auto komt. Mn prive auto (Mondeo 2.0 tdci uit 2006) heeft net een kapotte airco gekregen en v-snaar eraf. Was dus 900 euro kwijt terwijl die auto zeer binnenkort weggaat... balen zeg.
Plaats reactie