Van de gemeente Groningen ontving ik bericht dat het zeer moeilijk is om een oplaadpunt in de publieke parkeergarage aan te leggen, dit zou zijn oorzaak hebben in de draadloze internetverbinding, het volgende antwoord werd door mij ontvangen:
"Er zijn inderdaad nog geen werkzaamheden verricht. Het blijkt in de Boterdiepgarage bijzonder moeilijk om een laadpunt te realiseren. Dat heeft te maken met het feit dat een laadpunt onder meer een draadloze internet/GSM verbinding moet hebben. We hebben tot nu toe hiervoor nog geen adequate oplossing gevonden. We zijn er hard mee bezig, maar ik kan op dit moment niet zeggen wanneer we een goede oplossing voor het probleem hebben."
Het lijkt mij dat dit een parkeergarage in Groningen niet anders is dan elders:?: Heeft iemand een oplossing voor Groningen, er moeten nog 50 oplaadpunten komen in de stad, kan lang gaan duren op deze manier.
probleem realisatie oplaadpunt parkeergarage
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Re: probleem realisatie oplaadpunt parkeergarage
Een drukknop lader... om voor 30 cent per uur aan stroom moeilijk doen daar heeft niemand voordeel bij.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
- arjaan
- Vaste klant
- km-stand: 100000
- Lifetime: 32
- Auto: Volt
Precies. Simpele lader voor de helft van het geld ophangen is waarschijnljk goedkoper dan de stroomkosten die ze gaan maken... De kosten halen ze makkelijk terug uit het parkeertarief..
En nog simpeler is een gewoon stopcontact. Gaat langzamer, dus de stroomkosten per uur zullen in het niet vallen tov de parkeeropbrengsten. Beter dat dan dat de electische auto's wegblijven..
En nog simpeler is een gewoon stopcontact. Gaat langzamer, dus de stroomkosten per uur zullen in het niet vallen tov de parkeeropbrengsten. Beter dat dan dat de electische auto's wegblijven..
Chevrolet Volt LTZ Blue Topaz - Nissan Leaf 2.Zero Edition Brilliant Black besteld
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:

Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km