Rabobank kantoor Beugen
-
Sint Tunnis
- Newbie
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Rabobank kantoor Beugen
Dag allen,
Bij de Rabobank te Beugen (Boxmeer) heeft men drie laadpalen. Lees 6 laadpunten. Maar deze zijn enkel voor gasten van de Rabobank.
Er staan altijd auto's van medewerkers op de plaatsen geparkeerd.
Lekker groen de Rabobank!!
Dus nee daar mogen wij niet parkeren!!!
Bij de Rabobank te Beugen (Boxmeer) heeft men drie laadpalen. Lees 6 laadpunten. Maar deze zijn enkel voor gasten van de Rabobank.
Er staan altijd auto's van medewerkers op de plaatsen geparkeerd.
Lekker groen de Rabobank!!
Dus nee daar mogen wij niet parkeren!!!
Ik kan Amper(a) wachten....
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Re: Rabobank kantoor Beugen
Heb vandaag opgeladen bij de Rabobank Ede. Ik moest bij de overburen zijn. Twee ongebruikte laadpalen, stonden in de apps. Je mag er toch van uitgaan, dat als ze in de apps staan, ze openbaar zijn?
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
-
Sint Tunnis
- Newbie
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Nou er kwam een nogal pedant mannetje op mij af die het volgende op merkte : meneer vind €1,50 te veel om betaald te parkeren. Het is niet de bedoeling dat u gratis stroom krijgt van de Rabobank"Alex schreef:Heb vandaag opgeladen bij de Rabobank Ede. Ik moest bij de overburen zijn. Twee ongebruikte laadpalen, stonden in de apps. Je mag er toch van uitgaan, dat als ze in de apps staan, ze openbaar zijn?
Klant vriendelijk he......
Ik kan Amper(a) wachten....
-
Hanzzzz
- Stamgast
- km-stand: 240000
- Lifetime: 31
- Auto: Ampera
Werkt de paal bij de Rabobank Ede dan niet met een laadpas?Sint Tunnis schreef:Nou er kwam een nogal pedant mannetje op mij af die het volgende op merkte : meneer vind €1,50 te veel om betaald te parkeren. Het is niet de bedoeling dat u gratis stroom krijgt van de Rabobank"Alex schreef:Heb vandaag opgeladen bij de Rabobank Ede. Ik moest bij de overburen zijn. Twee ongebruikte laadpalen, stonden in de apps. Je mag er toch van uitgaan, dat als ze in de apps staan, ze openbaar zijn?
Klant vriendelijk he......
- shumway
- Harde kern
- km-stand: 73500
- Lifetime: 28
- Auto: Ampera-e
Zou die man dit filmpje laten zien,kom hij voorlopig niet meer z'n kantoor uit
http://www.youtube.com/watch?v=uBEexAcH37o
Laatst gewijzigd door shumway op wo 04 dec 2013, 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Chevrolet Volt LTZ zwart
Voltec SPX Pilot Xenon
Voltec SPX Pilot Xenon
- Alex
- Sponsor
- Contacteer:
Re: Rabobank kantoor Ede
EV-boxen van Rabobank Ede werken met je laadpas. Geen flauw idee of ze dan ook verrekenen.
Er zijn aardig wat Rabo-filialen met laadpalen, maar deze zijn alleen voor .......
klanten.
Er zijn aardig wat Rabo-filialen met laadpalen, maar deze zijn alleen voor .......
klanten.
Forum Sponsor, Buurauto
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Gelukkig heb ik ook bij de RABO een rekeningetje. Mag ik er in ieder geval laden.
Groeten,
Poul
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- Alex
- Sponsor
- Contacteer:
In elk geval vindt één persoon dit leuk.shumway schreef:Zou die man dit filmpje laten zien,kom hij voorlopig niet meer z'n kantoor uit![]()
![]()
Forum Sponsor, Buurauto
-
Hanzzzz
- Stamgast
- km-stand: 240000
- Lifetime: 31
Re: Rabobank kantoor Ede
Volgens mij wel. Dus de Rabo betaald dan geen cent stroom.Alex schreef:EV-boxen van Rabobank Ede werken met je laadpas. Geen flauw idee of ze dan ook verrekenen.
klanten.
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Contacteer:
De parkeerplaatsen en de lader zijn eigendom van de Rabo ook de stroom komt achter hun eigen metertje vandaan dus alle recht om te doen wat ze zelf goed dunkt, maar voor een paar euro hadden ze een hier een positieve indruk kunnen achterlaten.
Laat ze lekker zingen in dat zaaltje en volk van hun laadplekjes wegjagen, dat zijn de dingen die in het echte leven tellen
Laat ze lekker zingen in dat zaaltje en volk van hun laadplekjes wegjagen, dat zijn de dingen die in het echte leven tellen
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.