Ivo's Ampera
- Kat9
- Sponsor
- km-stand: 150000
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
Re: Ivo's Ampera
Ook gefeliciteerd namens mij. Auto komt me zeer bekend voor, ipv 18 heb ik 50 in mijn kenteken. Ga zelf ook dit lange weekend verder studeren, want in Luxemburg iis er neits van gekomen de afgelopen dagen. Veel plezier met de voiture. 
Forum Sponsor, Koen Engineering & Consultancy
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!
-
Erdeke
- Vaste klant
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
Wat een mooie auto, die kleur had je niet beter kunnen kiezen.
Welke kleur heb je in het interieur?
Gr. Richard
Gr. Richard
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
ThanksErdeke schreef:Wat een mooie auto, die kleur had je niet beter kunnen kiezen.Welke kleur heb je in het interieur?
Gr. Richard
Interieur is frosted nickel, dus de stoelen zijn helemaal zwart, alleen grijswitte stiksels.
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
- mc_alistair
- Moderator
- km-stand: 86000
- Lifetime: 38
- Contacteer:
Aangezien ik niet zo'n uitstekende uitleg heb gehad ben ik er benieuwd naar de antwoorden op de bovenstaande voorbeelden.Ivo schreef:Goede uitleg gekregen met name de do's en don't's. Bijv. hoe te starten bij lege accu, alarm als je reservesleutel in auto laat liggen en nog wat trucs.
... En bevalt ie nog!?!?
Cyber Gray - Full Option + SPX Voltec Thuislader
- Ivo
- Beheerder
- Contacteer:
Hij is na vandaag door de test als goede reisauto gekomen, prima gegaan! Een keer harde knal onderweg, gestopt, niets te vinden... Was zelfs voelbaar in het stuurmc_alistair schreef:Aangezien ik niet zo'n uitstekende uitleg heb gehad ben ik er benieuwd naar de antwoorden op de bovenstaande voorbeelden.Ivo schreef:Goede uitleg gekregen met name de do's en don't's. Bijv. hoe te starten bij lege accu, alarm als je reservesleutel in auto laat liggen en nog wat trucs.
... En bevalt ie nog!?!?
Beetje veel benzine gereden, nog niet op het verbruik gelet
Bij 170 loopt-ie hard in de begrenzer, leve Duitsland
Starten met lege accu; eerst booster onder motorkap, dan kun je de achterklep openen en daar kun je startkabels op de accu zetten om echt te starten
Als je reservesleutel in de auto ligt en je wilt hem op slot doen met je andere sleutel, gaat er een claxonalarm ter waarschuwing.
Als de batterij van je sleutel leeg is, kun je de auto toch starten door de sleutel met de baard in het gaatje onder het rubber matje in het bovenste vakje van het dashboard te stoppen.
Misschien staat dit ook in de boekjes, maar ik vond het goede tips.
-
Lambert
- Newbie
- km-stand: 13564
- Lifetime: 5
- Auto: Bolt
- Contacteer:
Ik heb hem bij dezelfde dealer gekocht maar dit alles is mij niet verteldIvo schreef:Hij is na vandaag door de test als goede reisauto gekomen, prima gegaan! Een keer harde knal onderweg, gestopt, niets te vinden... Was zelfs voelbaar in het stuurmc_alistair schreef:Aangezien ik niet zo'n uitstekende uitleg heb gehad ben ik er benieuwd naar de antwoorden op de bovenstaande voorbeelden.Ivo schreef:Goede uitleg gekregen met name de do's en don't's. Bijv. hoe te starten bij lege accu, alarm als je reservesleutel in auto laat liggen en nog wat trucs.
... En bevalt ie nog!?!?![]()
Beetje veel benzine gereden, nog niet op het verbruik gelet![]()
Bij 170 loopt-ie hard in de begrenzer, leve Duitsland![]()
Starten met lege accu; eerst booster onder motorkap, dan kun je de achterklep openen en daar kun je startkabels op de accu zetten om echt te starten![]()
Als je reservesleutel in de auto ligt en je wilt hem op slot doen met je andere sleutel, gaat er een claxonalarm ter waarschuwing.
Als de batterij van je sleutel leeg is, kun je de auto toch starten door de sleutel met de baard in het gaatje onder het rubber matje in het bovenste vakje van het dashboard te stoppen.
Misschien staat dit ook in de boekjes, maar ik vond het goede tips.
Misschien omdat ik een van de eerste was? Of omdat het op een maandagmorgen 09.00 uur was?
-
Marco
- Stamgast
- km-stand: 78000
- Lifetime: 44
Da's wel goed om te weten. Om een of andere reden werkt mijn keyless entry en keyless starten nooit op schiphol bij de vertrekhal. Wellicht teveel storing daar, maar moet altijd auto afsluiten en starten met sleutel.Als de batterij van je sleutel leeg is, kun je de auto toch starten door de sleutel met de baard in het gaatje onder het rubber matje in het bovenste vakje van het dashboard te stoppen.
Laatst gewijzigd door Unit106 op vr 18 mei 2012, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote herstelt
Reden: Quote herstelt
Lithium white, Navi, camera, good old 230v, plugwise, openbaar laadpunt in bestelling -> werkend!
- Ivo
- Beheerder
- Contacteer:
ruim 1200 km in 3 dagen, hij is goedgekeurd
Toch schraapt de lip af en toe nog en ben ik nog niet helemaal gewend aan de stembesturing
Toch schraapt de lip af en toe nog en ben ik nog niet helemaal gewend aan de stembesturing
-
jdmunnik
- Newbie
- km-stand: 28000
- Lifetime: 40
- Auto: Bolt
Mooie auto Ivo,
Ik ben ook van de Alfa 159 naar de Ampera overgestapt maar zonder spijt! Handige tips las ik weer.. Ik heb ook al een keer nadat ik in de bergmode stond een paar enorme klappen uit de uitlaat gehad nadat ik terug naar normaal ben geschakeld.
Ging je nog voor dikke wielen? Ben benieuwd naar jouw kop of thee?
Gr,
Jerry
Ik ben ook van de Alfa 159 naar de Ampera overgestapt maar zonder spijt! Handige tips las ik weer.. Ik heb ook al een keer nadat ik in de bergmode stond een paar enorme klappen uit de uitlaat gehad nadat ik terug naar normaal ben geschakeld.
Ging je nog voor dikke wielen? Ben benieuwd naar jouw kop of thee?
Gr,
Jerry
- Ivo
- Beheerder
- Contacteer:
Jerry,
Helaas geen dikke wielen voor mij. Alfa had "negentieners", maar nu standaard spul. Mijn keuze zou altijd GM OEM zijn, zoals Erdeke zeg maar
Tja, die klap, ik reed in Stand-by ...
Helaas geen dikke wielen voor mij. Alfa had "negentieners", maar nu standaard spul. Mijn keuze zou altijd GM OEM zijn, zoals Erdeke zeg maar
Tja, die klap, ik reed in Stand-by ...