geheugen telefoonboek vol

Algemene vragen over de Opel Ampera & Chevrolet Volt, antwoorden en ervaringen
Plaats reactie
marioluomo
Newbie
km-stand: 220
Lifetime: 2
Auto: Ampera

geheugen telefoonboek vol

Bericht door marioluomo »

Ik heb sinds een week of twee de Ampera en krijg nadat het infotainment systeem mijn telefoonlijst probeert in te lezen de melding "Geheugen telefoonboek vol" (zie http://www.steigereiland.com/telefoonboekvol.png ). Ongeveer 70% van mijn telefoonboek is dan beschikbaar in het infotainment systeem. Ik heb iets van 1500 contacten in mijn iphone 5.

Ik begrijp dat er limieten zijn in de grootte van het telefoonboek van de Ampera en dat niet alles wordt ingeladen, wat vervelender is is dat ik op het OK knopje moet drukken om deze melding iedere rit weg te halen. Weet iemand hoe ik dit knopje omzeil, of beter nog: zijn er manieren om het telefoonboek geheugen te vergroten of de contactensync uit te zetten?

Groeten van Mario
Afbeelding
Norbert
Stamgast
km-stand: 83300
Lifetime: 31
Auto: Ampera-e

Re: geheugen telefoonboek vol

Bericht door Norbert »

Mijn telefoon gaf een melding/vraag of de 'accessoire' toegang mocht krijgen tot de contactpersonen.Ik heb uiteraard ja gezegd, misschien dat als jij op een soortgelijke vraag nee antwoord dat de contactpersonen-sync niet door gaat. Dat is: als je een telefoon hebt die die vraag stelt.

Ik vond het overigens wel humor dat mijn telefoon de auto een accessoire noemde.

Als er in de auto een setting voor is, dan zit dit onder config -> telefooninstellingen
marioluomo
Newbie
km-stand: 220
Lifetime: 2
Auto: Ampera

Re: geheugen telefoonboek vol

Bericht door marioluomo »

Hi Norbert,

Goed idee!
Ik heb selectieve sync aangezet:
Afbeelding

Nu maar hopen dat ik niet al teveel favorieten krijg :D