Het is ..... een Volt.
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Het is ..... een Volt.
Hallo,
Ik ben Alex en ben in blijde verwachting van een Chevrolet Volt in de kleur Viridian Joule. Die kleur is speciaal voor de Volt ontwikkeld.
De auto is 7 mei besteld en wordt maandag 21 mei geleverd. Hij stond al op voorraad in Nederland. Ik heb voor de Volt gekozen, omdat ik deze mooier vind (wielen en neus), hij is goedkoper en hij wordt standaard geleverd met zwart dak en wit dashboardpaneel.
Ik was al langer in elektrisch rijden geinteresseerd. In 2009 en 2010 heb ik bijgedragen aan de introductie van de eletrische auto in Amsterdam. Ik heb het parkeerregime, dat op 1 april is ingegaan mede bedacht.
Ik ben Alex en ben in blijde verwachting van een Chevrolet Volt in de kleur Viridian Joule. Die kleur is speciaal voor de Volt ontwikkeld.
De auto is 7 mei besteld en wordt maandag 21 mei geleverd. Hij stond al op voorraad in Nederland. Ik heb voor de Volt gekozen, omdat ik deze mooier vind (wielen en neus), hij is goedkoper en hij wordt standaard geleverd met zwart dak en wit dashboardpaneel.
Ik was al langer in elektrisch rijden geinteresseerd. In 2009 en 2010 heb ik bijgedragen aan de introductie van de eletrische auto in Amsterdam. Ik heb het parkeerregime, dat op 1 april is ingegaan mede bedacht.
Laatst gewijzigd door Alex op di 23 jul 2013, 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- Unit106
- Moderator
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
Re: Het is ..... een Volt.
Welkom!
We zien maandag de foto's wel verschijnen
Dat zijn betere wachttijden dan de wachttijden voor een Ampera ...Alex schreef:De auto is 7 mei besteld en wordt maandag 21 mei geleverd.
We zien maandag de foto's wel verschijnen
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
- LightningBlue
- Vaste klant
- Auto: Bolt
Ah een echte beleidsbepaler!
Han
Han
Why, this car is automatic
it's systamatic, it's hydromatic
Why, it's blue lighting! (blue lightning!)
Go, go, go, go, go, go, go, go, go, go
it's systamatic, it's hydromatic
Why, it's blue lighting! (blue lightning!)
Go, go, go, go, go, go, go, go, go, go
- boeuf
- Harde kern
Wat leuk, een Volt-genootAlex schreef:De auto is 7 mei besteld en wordt maandag 21 mei geleverd. Hij stond al op voorraad in Nederland. Ik heb voor de Volt gekozen, omdat ik deze mooier vind (wielen en neus), hij is goedkoper en hij wordt standaard geleverd met zwart dak en wit dashboardpaneel.
Grappig, ik had ook een voorkeur voor het uiterlijk van de Volt, maar dan vooral vanwege de achterkant... samen met het prijsvoordeel was de keuze toen snel gemaakt.
Het model wordt door Chevrolet momenteel inderdaad "voorraadauto" genoemd, de enige reden dat ik tot 1 juli moet wachten is de afloopdatum van het huidige leasecontract.
Veel plezier maandag en vertel ons over je ervaringen..!
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
-
Michael
- Stamgast
proficiat!. Ik kan alleen zelf niks terug vinden over een " zwart " dak ?
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Dat is inderdaad wel een beetje typisch. Staat nergens in de folder, alleen op de foto. Overigens schijnt de LT (goedkopere versie) geen zwart dak te hebben.Michael schreef:proficiat!. Ik kan alleen zelf niks terug vinden over een " zwart " dak ?
Foto volgt volgende week!
Forum Sponsor, Buurauto
-
Michael
- Stamgast
Hm.. maar zelfs voor de duurdere versie kan ik daar niks over terug vinden? Weet je het 100% zeker? Misschien dat je dealer je dak laat wrappen met folie ?Alex schreef:Dat is inderdaad wel een beetje typisch. Staat nergens in de folder, alleen op de foto. Overigens schijnt de LT (goedkopere versie) geen zwart dak te hebben.Michael schreef:proficiat!. Ik kan alleen zelf niks terug vinden over een " zwart " dak ?
Foto volgt volgende week!
- boeuf
- Harde kern
De Volt wordt in Europa (net als in de VS) altijd met zwart dak (en achterklep exclusief spoiler) geleverd, een onderscheid tussen LT en LTZ (de 'duurdere') versie wordt daarbij niet gemaakt. Ter illustratie hieronder een Summit White Volt zoals die vers van de trailer rolde bij Chevrolet Roberts in Den Haag:Michael schreef:Hm.. maar zelfs voor de duurdere versie kan ik daar niks over terug vinden? Weet je het 100% zeker? Misschien dat je dealer je dak laat wrappen met folie ?

-
Marco
- Stamgast
- km-stand: 78000
- Lifetime: 44
- Auto: Ampera
Welkom, ook mooie auto zo'n VoltAlex schreef:Hallo,
Ik ken mensen die niet zo blij zijn met dat nieuwe regime
Lithium white, Navi, camera, good old 230v, plugwise, openbaar laadpunt in bestelling -> werkend!
- boeuf
- Harde kern
In bovenstaande link is overigens ook te lezen dat de 2013 Volt z'n zwarte dak en achterklep verliest... ben ik blij dat ik nog een 2012 heb weten te bemachtigenXandorra schreef:In de VS zijn ze (per 2013) trouwens ook "om"...
http://www.autoblog.com/2012/04/18/2013 ... departure/