Toen ik kwam stonden er twee 'vuile' auto's, waarvan één van een installatiebedrijf.
Bied je pas aan bij de kaartlezer en volg de instructies op het scherm. Mooi spul hoor, maar kan stukken goedkoper.

Haha. Soortgelijke situatie ook ooit eens gehad. Bij terugkomst stond mijn auto ook zo op twee plekken. Er zat een briefje onder de ruitenwisser: " parkeren kun je ook al niet, lul!" Achja...Alex schreef:Bij terugkomst waren beide andere auto's weg. Een beetje lullig gezicht is het dan wel. Alsof je in je eentje midden op een tweepersoons bed ligt.
Ik was er vandaag aan het laden. Er staan nu wel borden. Je mag trouwens maar max 2 uur laden.japio schreef:Slordig dat er geen borden staan, daar staat een lader van € 50.000,-- stof te happen.
Ja als ik die foto bekijk van alex, en dan de andere 2 auto's wegdenk, kan ik me dat commentaar enigszins voorstellenMorgoth schreef:Haha. Soortgelijke situatie ook ooit eens gehad. Bij terugkomst stond mijn auto ook zo op twee plekken. Er zat een briefje onder de ruitenwisser: " parkeren kun je ook al niet, lul!" Achja...