Goedemorgen,
Hierbij mijn eerste foto's van mijn net nieuw verkregen bolide. Nooit was ik zo blij met een nieuwe auto. Het rijdt werkelijk fantastisch en iedereen is tot nu toe onder de indruk van de auto en zijn prestaties... Behalve van het zielige doekje voor het bloeden in de kofferbak. Ik heb gelijk maar een paar fijne 19 Inch wielen laten monteren met een RVS velgrand en Michelin banden 225/45-19. Nu is de auto echt af. De velgen zijn precies even breed als het koetswerk. Hoe denken jullie erover? Bij Reedijk Bandenservice in Strijen betaalde ik 1500 euro ex voor de set. Ik las gekkere bedragen voor zo een set op deze site.
Bij Kooij in het Westland de oplader besteld zoals gelezen op het forum!
De 0% bijtelling kan starten. De obsessie om continue electrisch te rijden i.p.v. via de generator groeit met de dag.
En dan te bedenken dat ik van een Alfa 159 in een Alfa Mito wilde stappen met 14% bijtelling. 1 van de betere keuzes in een leven denk ik...
Groeten,
Jerry de Munnik
Mijn Ampera met 19 wielen!
-
jdmunnik
- Newbie
- km-stand: 28000
- Lifetime: 40
- Auto: Bolt
Mijn Ampera met 19 wielen!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
Erdeke
- Vaste klant
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Ampera
Re: Mijn Ampera met 19 wielen!
Hoi Jerry,
Ziet er goed uit zo met deze 19" velgen. De prijs verschilt nogal wat ik er voor betaald heb, maar ik wilde graag die originele Opel velgen en daar rekenen ze natuurlijk de hoofdprijs voor.
Na het lezen van de topics die je op dit forum gezet hebt kwam ik er achter dat wij elkaar kennen. Je heb in het verleden bij ons de automatisering gedaan samen met je maatje Koen. We hebben toen ook nog eens gesproken over het gebruik van die mooie groene 356 voor mijn trouwdag. Of heb ik nu toch de verkeerde Jerry de Munnik voor me?
Gr. Richard
Ziet er goed uit zo met deze 19" velgen. De prijs verschilt nogal wat ik er voor betaald heb, maar ik wilde graag die originele Opel velgen en daar rekenen ze natuurlijk de hoofdprijs voor.
Na het lezen van de topics die je op dit forum gezet hebt kwam ik er achter dat wij elkaar kennen. Je heb in het verleden bij ons de automatisering gedaan samen met je maatje Koen. We hebben toen ook nog eens gesproken over het gebruik van die mooie groene 356 voor mijn trouwdag. Of heb ik nu toch de verkeerde Jerry de Munnik voor me?
Gr. Richard
- LightningBlue
- Vaste klant
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Leuk hoor, andere wielen. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik deze niet echt in de stijl van de auto vind, maar als jij het prachtig vind!
Wielen zijn hoeven inderdaad niet te duur te zijn, ik heb 18" besteld van Irmscher incl. banden voor 1245 ex uit Duitsland. Hoop ze volgende week te krijgen.
Han
Wielen zijn hoeven inderdaad niet te duur te zijn, ik heb 18" besteld van Irmscher incl. banden voor 1245 ex uit Duitsland. Hoop ze volgende week te krijgen.
Han
Why, this car is automatic
it's systamatic, it's hydromatic
Why, it's blue lighting! (blue lightning!)
Go, go, go, go, go, go, go, go, go, go
it's systamatic, it's hydromatic
Why, it's blue lighting! (blue lightning!)
Go, go, go, go, go, go, go, go, go, go
- willem
- Bekende
- km-stand: 67000
- Lifetime: 35
- Auto: Ampera
Mooie dikke wielen.
Moet wel even wennen om ze onder een Ampera te zien.
Gr
Moet wel even wennen om ze onder een Ampera te zien.
Gr
Het is stil op het platteland