Het zullen wel niet de enigen zijn die nieuw zijn in Rotterdam. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze in de apps staan.
Nieuwe Laadpalen Rotterdam
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Nieuwe Laadpalen Rotterdam
Er zijn de afgelopen twee maanden nieuwe laadpalen in Rotterdam geplaatst, die nog niet in de apps staan. Onder andere in de Juliana van Stolbergstraat (Hillegersberg), één bijna op de hoek van de Straatweg en één net om de hoek in de Jan Willem Frisostraat (één bij mijn dochter om de hoek en één bij mijn broer voor de deur
). Per paal één vak afgekruisd.
Het zullen wel niet de enigen zijn die nieuw zijn in Rotterdam. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze in de apps staan.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Re: Nieuwe Laadpalen Rotterdam
Alex, zit er een verband tussen het plaatsen van laadpalen in de buurt van de plek waar jouw familieleden wonen en het niet vermelden op de app? Als dat zo is, dan hoop ik dat je een hele grote familie hebt zodat er in Nederland talloze onbekende laadpalen zijn.
Groeten,
Poul
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Re: Nieuwe Laadpalen Rotterdam
Dat zou je denken. Ik heb ook een broer in Zwolle en bij hem staat al anderhalf jaar een laadpaal om de hoek. Die is dan wel weer bekend in de apps.Poul schreef:Alex, zit er een verband tussen het plaatsen van laadpalen in de buurt van de plek waar jouw familieleden wonen en het niet vermelden op de app? Als dat zo is, dan hoop ik dat je een hele grote familie hebt zodat er in Nederland talloze onbekende laadpalen zijn.![]()
![]()
![]()
Groeten,
Poul
En ja, mijn moeder heeft acht kinderen......
Forum Sponsor, Buurauto