Even weer opporren dit topic: afgelopen donderdag op de Energieweg in Nijmegen een Volt gespot met het beroemde KZF kenteken. Rond de klok van 17:00 uur. Een bekende van hier? Hij/Zij groette me nog.
Koen
De KZF-club
- Kat9
- Sponsor
- km-stand: 150000
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
Re: De KZF-club
Forum Sponsor, Koen Engineering & Consultancy
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!
- jyabo
- Newbie
- km-stand: 91000
- Lifetime: 33
- Auto: Volt
Was het een Cyber Grey? Kan goed zijn dat ik dat geweest benKat9 schreef:Even weer opporren dit topic: afgelopen donderdag op de Energieweg in Nijmegen een Volt gespot met het beroemde KZF kenteken. Rond de klok van 17:00 uur. Een bekende van hier? Hij/Zij groette me nog.
Koen
- Kat9
- Sponsor
- km-stand: 150000
- Lifetime: 23
Het was een donker gekleurde iig. Mijn auto is aan de zijkant bestickerd, misschien kun je dat nog herinneren.jyabo schreef:Was het een Cyber Grey? Kan goed zijn dat ik dat geweest ben
Koen
Forum Sponsor, Koen Engineering & Consultancy
- jyabo
- Newbie
- km-stand: 91000
- Lifetime: 33
- Auto: Volt
Ja dat was ik!Kat9 schreef:Het was een donker gekleurde iig. Mijn auto is aan de zijkant bestickerd, misschien kun je dat nog herinneren.jyabo schreef:Was het een Cyber Grey? Kan goed zijn dat ik dat geweest ben
Koen
-
Razwer
- Stamgast
- km-stand: 17000
- Lifetime: 25
ik zag gisteren een lid van jullie KZF club, maar dat was een grijze Suzuki Alto
(2-KZF-55)
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Ook electrisch ????????Razwer schreef:ik zag gisteren een lid van jullie KZF club, maar dat was een grijze Suzuki Alto(2-KZF-55)
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
-
Razwer
- Stamgast
- km-stand: 17000
- Lifetime: 25
is dat een vereiste voor de KZF club? Zal het anders volgende keer vertellen als ik hem tegen kom dat ie of zijn motorblok moet vervangen of een ander kenteken aan moet vragen 
https://ovi.rdw.nl/default.aspx?kenteken=2-KZF-55
https://ovi.rdw.nl/default.aspx?kenteken=2-KZF-55
-
Rijk
- Newbie
- km-stand: 78000
- Lifetime: 21
- Auto: Ampera-e
Hee de KZF club... leuk, daar hoor ik bij:
3-KZF-96, inderdaad is dit ook zo'n actiemodel van de Volt, de uitgeklede versie zonder navigatie e.d. in mijn geval.
In de veel voorkomende kleur zilvergrijs. Overigens al veel KZFs gezien, nog 1 hier in Delft, 1 in Woerden, 1 in Amstelveen, je komt de potentiele clubleden echt overal tegen. En vorige week zag ik een KZH volt rijden, waarschijnlijk waren de KZF's kentekens op en zijn er een paar op diezelfde dag bij de RDW geregistreerd maar dus uit de nieuwere lettercombinatie.
3-KZF-96, inderdaad is dit ook zo'n actiemodel van de Volt, de uitgeklede versie zonder navigatie e.d. in mijn geval.
In de veel voorkomende kleur zilvergrijs. Overigens al veel KZFs gezien, nog 1 hier in Delft, 1 in Woerden, 1 in Amstelveen, je komt de potentiele clubleden echt overal tegen. En vorige week zag ik een KZH volt rijden, waarschijnlijk waren de KZF's kentekens op en zijn er een paar op diezelfde dag bij de RDW geregistreerd maar dus uit de nieuwere lettercombinatie.