Grootste dealer?
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
Grootste dealer?
Iemand enig idee welke dealers er veel Ampera's / Volts hebben geleverd en zo mogelijk de "beste" dealers zijn 
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Re: Grootste dealer?
Nefkens in Amersfoort heeft er inmiddels een hoop Ampera's en Volts op de weg gezet. Vorig jaar in de zomer iets van 150 Volts geloof ik (in de kortingsperiode) en in december kwamen er een heleboel Ampera's binnen. Schijn je overigens nog steeds met 0% bijtelling te kunnen krijgen. Zou me trouwens niks verbazen als ze vanaf 2015 de Volt naar Nederland halen, ze importeren ook al de Covette, Cadillacs en al die andere Amerikaanse GM-modellen.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
De beste dealer is dan de dealer die het meeste heeft verkocht? En tel je dan de contracten met leasemaatschappijen mee, waarmee die dealer niet met tientallen, maar wellicht met honderden tegelijk verkoopt?Ivo schreef:Iemand enig idee welke dealers er veel Ampera's / Volts hebben geleverd en zo mogelijk de "beste" dealers zijn
Of is de beste dealer de dealer die de beste aftersales levert?
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
Hoi Poul,
je pikt de onderliggende vraag goed op.

je pikt de onderliggende vraag goed op.
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Tevreden over de dealer en aanzienlijk minder over het product, ik had dat echt liever andersom gezien.
Over een Trafic een Kangoo ben en ook de Marea die aan de Ampera vooraf ging was ik erg tevreden, met die auto's ben ik na de garantieperiode van de merkdealer naar een merkloze vakgarage gegaan, de eigenaar/ monteur heeft liefde voor het vak en daar rijdt een auto merkbaar beter op dan op grote getallen.
Over een Trafic een Kangoo ben en ook de Marea die aan de Ampera vooraf ging was ik erg tevreden, met die auto's ben ik na de garantieperiode van de merkdealer naar een merkloze vakgarage gegaan, de eigenaar/ monteur heeft liefde voor het vak en daar rijdt een auto merkbaar beter op dan op grote getallen.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Helemaal mee eens. Daar waar de monteur de telefoon opneemt en na de grote beurt de vervangen onderdelen gewoon ongevraagd op de balie liggen, om te laten zien wat er stuk was.japio schreef: ... een merkloze vakgarage [...], de eigenaar/ monteur heeft liefde voor het vak en daar rijdt een auto merkbaar beter op dan op grote getallen.
Ik ben benieuwd wat de universele garage na afloop van de garantie periode met een Volt of Ampera kan beginnen.
Forum Sponsor, Buurauto
-
Marco
- Stamgast
- km-stand: 78000
- Lifetime: 44
ik ga maandag weer terug naar zomerbanden en hoop dat de opel dealer het dit keer redt onder the 60min. Dat zou aanzienlijk zijn, aangezien ze nu al 3x tussen de 90 en 120min mee bezig zijn geweest..
Lithium white, Navi, camera, good old 230v, plugwise, openbaar laadpunt in bestelling -> werkend!
-
peterjn
- Bekende
- km-stand: 29000
- Lifetime: 25
Aangezien de bestelling van winterbanden op lichtmetalen velgen, welke ik in november besteld had, door Opel/Dealer eind december geannuleerd is. Heb ik winterbanden op de Opel velgen te laten zetten door de banden shop hier in de buurt. Afgelopen maandag zijn zomerbanden teruggezet op. Ik heb zo 45 minuten moeten wachten. Kosten 50,83 (ex btw) voor de wissel en 26,03 voor de opslag.Marco schreef:ik ga maandag weer terug naar zomerbanden en hoop dat de opel dealer het dit keer redt onder the 60min. Dat zou aanzienlijk zijn, aangezien ze nu al 3x tussen de 90 en 120min mee bezig zijn geweest..
Onze andere auto heeft winterbanden met velgen hierdoor is wissel sneller en goedkopper. Vandaag zijn deze verwisseld. 13:30 had ik de afspraak 13:55 reed ik weer weg. Kosten 23.14 (ex btw) voor de wissel.
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Contacteer:
Vanwaar jouw vraag Ivo?
Iemand enig idee welke dealers er veel Ampera's / Volts hebben geleverd en zo mogelijk de "beste" dealers zijn
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.