Hallo allemaal,
Binnenkort is het dan zover, mijn eerste "auto van de zaak". Een Opel Ampera!
Momenteel rij ik privé een Seat Leon Topsport TDI. Een heerlijke auto, maar het werd tijd voor wat anders en een auto van de zaak was ook een optie.
Nadat ik ergens in december een proefritje had gemaakt met een Ampera, was ik direct om. Een geweldig koppel, de rust en nog eens gewoon een mooie auto om te zien. En dit alles wordt ook nog eens beloond met 0% bijtelling!
Dit moest hem gaan worden.
Voor de kleur heb ik nog even getwijfeld of het een witte ging worden, maar uiteindelijk toch gekozen voor een zwarte met frosted nickel interieur, met de opties navigatie met Bose sound systeem en achteruitrij camera.
Groeten, Rob
Nog een nieuwe Ampera rijder
Re: Nog een nieuwe Ampera rijder
Vanmorgen was het dan zover! Om 08.00 uur bij de dealer op de stoep en daar stond hij dan, vooraan in de showroom, glimmend in de ochtendgloren, klaar om op pad te gaan, mijn zwarte Ampera!
Na een uitgebreide uitleg, wat papierwerk en de uitreiking van de sleutel, konden mijn eerste kilometers beginnen.
Ondertussen eigenlijk alleen maar positieve reacties, ook leuk om te zien hoe men reageert op hoe de auto rijdt, als ze een "proefritje" maken.
Na een uitgebreide uitleg, wat papierwerk en de uitreiking van de sleutel, konden mijn eerste kilometers beginnen.
Ondertussen eigenlijk alleen maar positieve reacties, ook leuk om te zien hoe men reageert op hoe de auto rijdt, als ze een "proefritje" maken.
- mc_alistair
- Moderator
- km-stand: 86000
- Lifetime: 38
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Re: Nog een nieuwe Ampera rijder
Super om te horen, geniet ervan!
Cyber Gray - Full Option + SPX Voltec Thuislader