even voorstellen
-
hjk
- Bekende
- km-stand: 81000
- Lifetime: 12
- Auto: Ampera-e
even voorstellen
Ik ben Henk-Jan. Eerst een nieuwe Jeep willen kopen. maar helaas, i.v.m. de nieuwe bijtelling regels ben ik mij toch gaan verdiepen in de alternatieven o.a. de electrische auto. Zo kwam ik bij dit forum. De Jeep werd mij, met de bijtelling, (ondanks het grijze kenteken), veel te duur en wij hebben reeds een auto in de bijtelling.
Vanwege de postitieve reacties op de Ampera en Volt ben ik op bezoek gegaan bij de dealers. De keuze is nog afhankelijk van de berekening van de accountant. Het wordt waarschijnlijk een Volt. Deze auto is naar mijn mening tijdlozer dan de Ampera en ik moet er wel minimaal 5 jaar mee doorrijden. Ik ga voor een witte of een blauwe.
Binnenkort meer over de keuze.
Vanwege de postitieve reacties op de Ampera en Volt ben ik op bezoek gegaan bij de dealers. De keuze is nog afhankelijk van de berekening van de accountant. Het wordt waarschijnlijk een Volt. Deze auto is naar mijn mening tijdlozer dan de Ampera en ik moet er wel minimaal 5 jaar mee doorrijden. Ik ga voor een witte of een blauwe.
Volt, Cyber gray, SPX Voltec wandlader
- boeuf
- Harde kern
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
Re: even voorstellen
Goeie keuzehjk schreef:... Het wordt waarschijnlijk een Volt...
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
-
Michael
- Stamgast
- Auto: Bolt
bespaar die kosten van je accountant zou ik zeggen en koop je volt/ampera maar gewoon. Ik weet toch wel wat hij gaat zeggen. 
-
hjk
- Bekende
De accountant heeft groen licht gegeven afgelopen middag. Nu dus op naar de dealers en een keuze maken tussen de Volt of Ampera. De kleur zal nog wel lastig worden. Maar daar komen wij ook wel weer uit.
- boeuf
- Harde kern
- Auto: anders
De Volt LTZ is wat minder duur dan een Ampera met full options. Bij de Opel krijg je er dan wel weer een laadkabel bij (kost €440 bij Chevrolet) en een TNM startpakket (met o.a. subsidieservice plus aanvraag publiek laadpunt t.w.v. €660). De Volt kent maar één interieur, maar heeft wel een zwart dak. Lithium White is voorbehouden aan de Ampera, Viridian Joule exclusief voor de Volt. Cyber Grey staat de Volt erg goed.hjk schreef:De accountant heeft groen licht gegeven afgelopen middag. Nu dus op naar de dealers en een keuze maken tussen de Volt of Ampera. De kleur zal nog wel lastig worden. Maar daar komen wij ook wel weer uit.
Veel plezier met shoppen..!
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
- LightningBlue
- Vaste klant
- Auto: Bolt
boeuf schreef:(met o.a. subsidieservice plus aanvraag publiek laadpunt t.w.v. €660)
Voor die aanvraag publiek laadpunt hoef je het niet te doen; die kan je bij E-laad eenvoudig zelf regelen...
Han
Why, this car is automatic
it's systamatic, it's hydromatic
Why, it's blue lighting! (blue lightning!)
Go, go, go, go, go, go, go, go, go, go
it's systamatic, it's hydromatic
Why, it's blue lighting! (blue lightning!)
Go, go, go, go, go, go, go, go, go, go
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
En de aanvraag van die oplaadpas is ook gratis.LightningBlue schreef:boeuf schreef:(met o.a. subsidieservice plus aanvraag publiek laadpunt t.w.v. €660)
Voor die aanvraag publiek laadpunt hoef je het niet te doen; die kan je bij E-laad eenvoudig zelf regelen...
Han
Overigens moet je bij de Volt het opvulstuk tussen de achterstoelen er los bij kopen. Het prijsverschil is dan bijna weg. Zeker als je KIA, MIA en VAMIL toepast.
Veel plezier met Volt!
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Toen ik mijn Volt bestelde werd mij verteld dat de rode en blauwe op bestelling gaan, levertijd in 2013. De andere kleuren zijn in Nederland op voorraad.hjk schreef:Ik ben Henk-Jan. Eerst een nieuwe Jeep willen kopen. maar helaas, i.v.m. de nieuwe bijtelling regels ben ik mij toch gaan verdiepen in de alternatieven o.a. de electrische auto. Zo kwam ik bij dit forum. De Jeep werd mij, met de bijtelling, (ondanks het grijze kenteken), veel te duur en wij hebben reeds een auto in de bijtelling.
Forum Sponsor, Buurauto
-
hjk
- Bekende
bedankt alvast voor de reacties. Ik ga maandag naar de dealers voor de offerte en voor een proefrit.. Ik ga denk ik voor een zwarte. Maar eerst maar eens rijden.
-
hjk
- Bekende
Na de proefrit was ik verkocht. Heerlijke auto om in te rijden.
De offerte heb ik meegekregen.
Toch nog even naar de Opel wezen kijken maar de dealer had er, geloof ik al te veel van verkocht en deed weinig moeite om er nog een te verkopen. Ik kon kiezen uit 2 kleuren en een zwarte met rood interieur, nee dat kon niet.
Ik moest kiezen wat er was terwijl de Volt naar keuze leverbaar was.
Toen was de keuze snel gemaakt ik ga voor klantvriendelijkheid en kies voor de Volt.
Gisteren een bericht gelezen over het 2013 model. Ik wacht nu even af wanneer deze leverbaar wordt zodat ik het nieuwe model kan bestellen. De dealer had er nog niet van gehoord dus nog even afwachten.....
Wij wachten af.
De offerte heb ik meegekregen.
Toch nog even naar de Opel wezen kijken maar de dealer had er, geloof ik al te veel van verkocht en deed weinig moeite om er nog een te verkopen. Ik kon kiezen uit 2 kleuren en een zwarte met rood interieur, nee dat kon niet.
Ik moest kiezen wat er was terwijl de Volt naar keuze leverbaar was.
Toen was de keuze snel gemaakt ik ga voor klantvriendelijkheid en kies voor de Volt.
Gisteren een bericht gelezen over het 2013 model. Ik wacht nu even af wanneer deze leverbaar wordt zodat ik het nieuwe model kan bestellen. De dealer had er nog niet van gehoord dus nog even afwachten.....
Wij wachten af.