En (bijna) weer een nieuwe Ampera rijder erbij

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Plaats reactie
pieterjv
Newbie
km-stand: 151000
Lifetime: 22
Auto: Ampera

En (bijna) weer een nieuwe Ampera rijder erbij

Bericht door pieterjv »

In december besteld en al een paar maal verwacht, maar nu hoop ik dat mijn Ampera komende week toch echt bij de dealer staat! Verheug me op het stille rijden. We zullen er wel wat ruimte voor inleveren (Renault Grand Scenic, 7 stoelen, trekhaak, automaat) maar krijgen er een auto voor terug met spannende technologie, zonder bijtelling en met een stuk geringere milieu-impact (in willekeurige volgorde).
Ik ben de eerste van ons bedrijf die elektrisch gaat leasen dus voor ons als bedrijf is het ook een experiment.
Door de aard van mijn werkzaamheden is mijn woon-werk afstand lastig te voorspellen. Tot het eind van dit jaar kan ik echter elektrisch van huis naar werk en weer terug rijden (circa 35 km. De klant stelt een stopcontact beschikbaar). We zullen zien hoe dit in de toekomst gaat uitpakken.

Mijn complimenten voor dit forum. Toen ik in december mijn auto bestelde was er nog vrijwel geen informatie beschikbaar (een zwart/wit kopie van de folder waaruit ik de kleuren kon kiezen...) en ook in de maanden daarna was het lastig om informatie over de Ampera van Opel te krijgen. Dit forum heeft dit informatie gat meer dan opgevuld.

Groet, Pieter Jan Visser
Ex-Lithium White, PodPoint. Nu BMW i3 94Ah
Ivo
Beheerder
km-stand: 171000
Lifetime: 41
Auto: anders
Contacteer:

Re: En (bijna) weer een nieuwe Ampera rijder erbij

Bericht door Ivo »

Welkom Pieter Jan en bedankt voor je complimenten :oops: :thumbup:
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km