Ikke nie, maar heb nu wel een oplossing voor overige verkeerdeelnemers die een electrische auto niet horenNeufegliseThierry schreef:Klopt, productiemaand mei 2012.Poul schreef:'t Is trouwens wel een modelletje 2012.
Groeten,
Poul
En om in NSU RO 80 termen te blijven steek ik 0 vingers op (rijdt nog steeds met het lager waarmee de auto de fabriek verliet).
Van Ampera naar Leaf
- shumway
- Harde kern
- km-stand: 73500
- Lifetime: 28
- Auto: Ampera-e
Re: Van Ampera naar Leaf
Chevrolet Volt LTZ zwart
Voltec SPX Pilot Xenon
Voltec SPX Pilot Xenon
- gl640
- Harde kern
- km-stand: 24000
- Lifetime: 25
2012 model? 70k km? en dan € 21,750,--
das best aardig veel! zouden de prijzen echt omhoog zijn gegaan 2e hands?
das best aardig veel! zouden de prijzen echt omhoog zijn gegaan 2e hands?
bak/rotor lager stuk? vul even in aub = http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=2685&hilit=poll+bak+lager
Black, Halogeen, SPX Voltec reislader.
- NeufegliseThierry
- Harde kern
- km-stand: 195
- Lifetime: 0
Rustig, rustig, de prijzen gaan echt niet omhoog....
Ten eerste is het -uiteraard- een 2012 model want begin januari 2013 op kenteken zetten en een bootreis om 'm in Nederland te bezorgen vanuit de USA zorgt er -uiteraard- voor dat het een 2012 model is
Ten tweede: het is een vraagprijs, handel biedt rond de 18.000 voor een ruim 2,5 jaar oud exemplaar dat 70.000 gelopen heeft.
Ten eerste is het -uiteraard- een 2012 model want begin januari 2013 op kenteken zetten en een bootreis om 'm in Nederland te bezorgen vanuit de USA zorgt er -uiteraard- voor dat het een 2012 model is
Ten tweede: het is een vraagprijs, handel biedt rond de 18.000 voor een ruim 2,5 jaar oud exemplaar dat 70.000 gelopen heeft.
Sinds kort Ampera-e (na Ampera, Leaf, e-Evalia, Zoe, i3 en 320d)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)
- gl640
- Harde kern
rustig rustig maar
mijn opmerking had niks met onrust te maken hoor

mijn opmerking had niks met onrust te maken hoor
bak/rotor lager stuk? vul even in aub = http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=2685&hilit=poll+bak+lager
- NeufegliseThierry
- Harde kern
- km-stand: 195
- Lifetime: 0
Sinds kort Ampera-e (na Ampera, Leaf, e-Evalia, Zoe, i3 en 320d)
- Robbertpatrison
- Bekende
- km-stand: 37000
- Lifetime: 4
- Contacteer:
Ik rij al 3 jaar een Volt. Mijn schoonbroer heeft een Leaf. ik heb zijn auto een weekje gereden en een kort verslag geschreven:
http://gm-volt.com/forum/showthread.php ... -a-week...
http://gm-volt.com/forum/showthread.php ... -a-week...
- gl640
- Harde kern
•Better efficiency: After two days the full battery range shows 106 miles = ~5 miles/kWh. In the Volt I get 46 miles (~4.3 miles/kWh) this time of the year. So with the same driving style on the same roads the difference in EPA MPGe (115 vs 96) seems to be spot-on.
--
de auto mist dan ook veel delen welk de de volt wel heeft zoals de ICE, brandstof tank en de auto is in zijn geheel zwaarder gebouwd!
ook de accu managent is niet te vergelijken! van een fan only naar vloeistof gekoelt geheel.
dat is ook de rede voor de door jou genoemde zinloze temp meter! dat is als de accu te warm word ( en dat is al vaker voorgekomen zie YouTube video's )
--
de auto mist dan ook veel delen welk de de volt wel heeft zoals de ICE, brandstof tank en de auto is in zijn geheel zwaarder gebouwd!
ook de accu managent is niet te vergelijken! van een fan only naar vloeistof gekoelt geheel.
dat is ook de rede voor de door jou genoemde zinloze temp meter! dat is als de accu te warm word ( en dat is al vaker voorgekomen zie YouTube video's )
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Grappig, ik ontdek dat ik voor lange ritten liever de Volt met Range Extender thuis laat en de Nissan Leaf Buurauto neem. Stel je voor, je zult maar benzine moeten verstoken. Van range anxiety totaal geen last! 
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Alsof jij met de Volt de weg naar de benzinepomp nog wist te vinden....Alex schreef:Grappig, ik ontdek dat ik voor lange ritten liever de Volt met Range Extender thuis laat en de Nissan Leaf Buurauto neem. Stel je voor, je zult maar benzine moeten verstoken. Van range anxiety totaal geen last!
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.