Erdeke schreef:Het dak vind ik zeer geslaagd, nu zijn we allebei Volt wannabees
De donkere ramen zijn iets minder mijn ding, maar dat is vooral omdat omze wetgeving niet toestaat om alle ramen dezelfde tint te geven. Overigens hoeft het van mij ook niet al te donker, want anders wordt het weel heel erg pimp
Sorry, ik wil als motorrijder graag oog contact zeker zolang bij de meeste motorongelukken de automobilst de veroorzaker is en meestal als reden wordt opgegeven: "Ik had je niet gezien"
Overigens mogen alle ramen in dezelfde tint maar de voorramen moeten een bepaalde doorzichtigheid hebben. Alleen je achterramen mogen nog donkerder.
Erdeke schreef:Het dak vind ik zeer geslaagd, nu zijn we allebei Volt wannabees
De donkere ramen zijn iets minder mijn ding, maar dat is vooral omdat onze wetgeving niet toestaat om alle ramen dezelfde tint te geven. Overigens hoeft het van mij ook niet al te donker, want anders wordt het weel heel erg pimp
Er bestaat folie die wel toegestaan is op de voorramen (en nog wel de 55% doorlating oplevert). Bij mijn vorige auto heeft de eerste eigenaar dat laten doen. Behalve dat het wat chiquer staat, wordt de auto in de zomer minder snel warm.
Hmm. Als motorrijder kijk ik graag in spiegels van koekblikken om te zien of de bestuurder mij gezien heeft. Ik heb het niet zo op donkere ramen. Ik kies ook steevast een auto zonder privacy glass. Dat dak vind ik mooi. Heb nu ook een zwart dak op een LW auto (wat ook nog open kan en waarin zonnecellen zitten voor de ventilatie).
Twee Ampera's gereden, een Parelwitte van 2012 en een Subterranean van 31 december 2016. In 7 jaar totaal 351.000km mee gereden.
Inmiddels al twee jaar onderweg met een Hyundai Kona EV.