Voor de voordelen van een EV financieel gezien hoef je het bijna niet meer te doen.
In 2016 is het al 15% bijtelling en 50% MRB, dit maakt de auto behoorlijk duurder.
De meeste autos zijn zowiezo al duurder dan de niet EV versie en je hebt nog minder ruimte ook.
Als je dan ook nog een bijtelling gaat krijgen, dan ga ik echt twijfelen.
Zeker in de prijsklasse van de Volvo V60 kun je echt veel mooie en goede auto's krijgen met de " normale" bijtelling.
Ik hoop op een mooie Ford Mondeo Plugin Hybrid (rijd al in de USA), maar aangezien ik nog 2,5 jaar moet bekijk ik het per jaar.
Voor de aanvulling van het lijstje hierboven kijk even op de volgende pagina:http://www.startersinformatiecentrum.nl/fiscaliteiten-zakelijke-auto-2015-en-2016/
je gaat je serieus afvragen hoeze mileu doelstellingingen denknen te gaan halen
ik zie alleen maar financieel doel( zakken vullen ) die gehaald worden.
bak/rotor lager stuk? vul even in aub = http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=2685&hilit=poll+bak+lager
Black, Halogeen, SPX Voltec reislader.
Fiscaal zijn inpluggers vanaf 2016 niet meer interessant. Volledig elektrische auto's zijn vanaf medio 2017 interessant, omdat er dan enkele modellen komen met een winterse actieradius van boven de 200 km en een aanschafprijs van onder € 50.000. Is althans wat men belooft.
Dus of er nog snel bij zijn, of nog anderhalf jaar wachten.
Laatst gewijzigd door Alex op za 31 okt 2015, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
volt-NL schreef:Er is een andere, volledige elektrische, auto belooft voor Europa door GM / Opel. Iemand al iets gehoord wanneer die komt? En hoeveel range deze auto heeft? Zal deze gebaseerd zijn op de Bolt?
Dat is inderdaad een Opel versie van de Bolt. Jaartal introductie onbekend, effectieve range > 200 km.
Sinds kort Ampera-e (na Ampera, Leaf, e-Evalia, Zoe, i3 en 320d)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)
Alex schreef:Fiscaal zijn inpluggers vanaf 2016 niet meer interessant. Volledig elektrische auto's zijn vanaf medio 2017 interessant, omdat er dan enkele modellen komen met een winterse actieradius van boven de 200 km en een aanschafprijs van onder € 50.000. Is althans wat men beloofd.
Dus of er nog snel bij zijn, of nog anderhalf jaar wachten.
30.000 dan word het pas intressant.
zodra die dan 2e hands op de markt komen dus moet nog even wachten en volhouden met mijn volt tot na 2020
bak/rotor lager stuk? vul even in aub = http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=2685&hilit=poll+bak+lager
Black, Halogeen, SPX Voltec reislader.
+1 voor de Leaf: kwam vanavond bij pompstation geïnteresseerde Voltrijder tegen, Leaf stond op poleposition voor vervanging leaseauto omdat 'ie eindelijk eens een probleemloze auto wilde hebben (zijn Volt was al flink verbouwd tot en met vervanging van het accupakket aan toe).
Sinds kort Ampera-e (na Ampera, Leaf, e-Evalia, Zoe, i3 en 320d)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)
NeufegliseThierry schreef:+1 voor de Leaf: kwam vanavond bij pompstation geïnteresseerde Voltrijder tegen, Leaf stond op poleposition voor vervanging leaseauto omdat 'ie eindelijk eens een probleemloze auto wilde hebben (zijn Volt was al flink verbouwd tot en met vervanging van het accupakket aan toe).
had hem even lid gemaakt
had hij hier zijn verhalen kunnen delen.
accu pakket!? ook gevraagd waarom. sensortje stuk of echt stukke cellen?
bak/rotor lager stuk? vul even in aub = http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=2685&hilit=poll+bak+lager
Black, Halogeen, SPX Voltec reislader.