lachen
- gl640
- Harde kern
- km-stand: 24000
- Lifetime: 25
- Auto: Ampera-e
Re: lachen
op kosten GM?
dus ook de extra energie kosten omdat je duurder rijd met diesel?
bak/rotor lager stuk? vul even in aub = http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=2685&hilit=poll+bak+lager
Black, Halogeen, SPX Voltec reislader.
- NeufegliseThierry
- Harde kern
- km-stand: 195
- Lifetime: 0
gl640 schreef:op kosten GM?
Alles kan maar lijkt me sterk. Als je je Opel Insignia 2.8 V6 benzine 4x4 langere tijd voor onderhoud kwijt bent en je krijgt een Astra diesel mee, dan krijg je ook niet een rekening gepresenteerd voor "bespaarde benzinekosten".
Maar: alles kan
Sinds kort Ampera-e (na Ampera, Leaf, e-Evalia, Zoe, i3 en 320d)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)
- gl640
- Harde kern
haha
alleen die 4x4 koop ik niet om brandstof te besparen!
en ja als ik met die diesel goedkoper uit ben, dan ben ik best bereid dat geld terug te betalen als ze dan ook bij vervolg kosten zoals extra kosten energie dan ook bij springen.
wat netjes was geweest is in dit geval wat tegemoet komen in de kosten
ik denk dat er sowieso wel een heel groot excuses en meerdere bosjes bloemen op zijn plaats zijn inmiddels
ik betwijfel dat ze iets hebben gedaan inmiddels /
alleen die 4x4 koop ik niet om brandstof te besparen!
en ja als ik met die diesel goedkoper uit ben, dan ben ik best bereid dat geld terug te betalen als ze dan ook bij vervolg kosten zoals extra kosten energie dan ook bij springen.
wat netjes was geweest is in dit geval wat tegemoet komen in de kosten
ik denk dat er sowieso wel een heel groot excuses en meerdere bosjes bloemen op zijn plaats zijn inmiddels
ik betwijfel dat ze iets hebben gedaan inmiddels /
bak/rotor lager stuk? vul even in aub = http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=2685&hilit=poll+bak+lager
- NeufegliseThierry
- Harde kern
Ik snap je redenering wel, maar gelijk aan verzekeraars (bij schadegevallen) redeneren autodealers ook dat je afschrijving (want minder kilometers) bespaart als je auto langer dan de gebruikelijke dag in de werkplaats plaats.gl640 schreef: wat netjes was geweest is in dit geval wat tegemoet komen in de kosten
Dat wij vervolgens van mening zijn dat het voor de inruil over 3 jaar niks uitmaakt of je de auto met zeg 104.000 of 106.500 inruilt, daar maalt men niet om.
Maar goed: hoop vooral dat er een eindoplossing komt. Wilde dat eigenlijk op z'n Duits schrijven maar dat is een beladen woord.......(maar voor de Ampera misschien wel op z'n plaats, de tijd zal het leveren
- gl640
- Harde kern
dit heeft niks mee te maken daarmee eigenlijk
het aantal keer dat het bak lager vervangen is en hoelang er nu al word gewacht op een complete gereviseerde bak
slaat echt helemaal nergens meer op
dit is het punt van enige fatsoenlijke uitleg en excuses eigenlijk al voorbij.
een zwaar excuses van GM was dan zeker al eerder op zijn plaats geweest laat staan nu.
maar? denk niet dat die er is geweest of nog gaat komen.
ben ook benieuwd hoe dit gaat aflopen.
denk dat het niet geheel onrieel is om GM non conformiteit ( ja heb wat geleerd hier op de site haha ) aan de broek te hangen i.v.m. dit baklager probleem ( of eigenlijk de gehele auto als je zo leest wat voor problemen er allemaal niet in te vaak voorkomen ) dat niet voldoet aan de eisen die worden gesteld aan deze auto en wat we er van zouden moeten kunnen verwachten.
het % is volgens mij zwaar in de grote aantallen aan het lopen.
het aantal keer dat het bak lager vervangen is en hoelang er nu al word gewacht op een complete gereviseerde bak
slaat echt helemaal nergens meer op
dit is het punt van enige fatsoenlijke uitleg en excuses eigenlijk al voorbij.
een zwaar excuses van GM was dan zeker al eerder op zijn plaats geweest laat staan nu.
maar? denk niet dat die er is geweest of nog gaat komen.
ben ook benieuwd hoe dit gaat aflopen.
denk dat het niet geheel onrieel is om GM non conformiteit ( ja heb wat geleerd hier op de site haha ) aan de broek te hangen i.v.m. dit baklager probleem ( of eigenlijk de gehele auto als je zo leest wat voor problemen er allemaal niet in te vaak voorkomen ) dat niet voldoet aan de eisen die worden gesteld aan deze auto en wat we er van zouden moeten kunnen verwachten.
het % is volgens mij zwaar in de grote aantallen aan het lopen.
- NeufegliseThierry
- Harde kern
Volgens mij haal jij nu juist 2 dingen door elkaar heen:
1) regeling vervangauto
2) oplossing lager
Wat betreft dat 2e is het inmiddels natuurlijk te schandalig voor woorden hoe er omgegaan wordt met een klant die voor de 5e/6e keer met eenzelfde defect binnenkomt.
Wat betreft het 1, en daar reageerde ik op jouw bericht, kun je niet gaan vragen of je gecompenseerd kunt worden voor de brandstofkosten. Nou ja, je kunt het vragen maar het is 'not done' en wat mij betreft dus ook niet redelijk (ene klant gaat er met de leenauto op vooruit en de andere niet).
1) regeling vervangauto
2) oplossing lager
Wat betreft dat 2e is het inmiddels natuurlijk te schandalig voor woorden hoe er omgegaan wordt met een klant die voor de 5e/6e keer met eenzelfde defect binnenkomt.
Wat betreft het 1, en daar reageerde ik op jouw bericht, kun je niet gaan vragen of je gecompenseerd kunt worden voor de brandstofkosten. Nou ja, je kunt het vragen maar het is 'not done' en wat mij betreft dus ook niet redelijk (ene klant gaat er met de leenauto op vooruit en de andere niet).
- shumway
- Harde kern
- km-stand: 73500
- Lifetime: 28
Och, heb ook zoiets, momenteel auto niet zo nodig als alleen woning werk.
Corsa was beschikbaar, nette prima auto, los van het brommermotorje.
Via chevrolet aangegeven dat grotere auto beter paste de komende maanden, ga een dezer dagen omruilen voor astra diesel.
Prima, en verschil in brandstof neem ik op de koop toe.
Kosten voor auto in ieder geval niet voor mij. Ben effe van het gezeur af en desnoods rijd ik een half jaar met deze auot totdat die van mij gemaakt is.
Zit niet zo op een rechtszaak te wachten.
Corsa was beschikbaar, nette prima auto, los van het brommermotorje.
Via chevrolet aangegeven dat grotere auto beter paste de komende maanden, ga een dezer dagen omruilen voor astra diesel.
Prima, en verschil in brandstof neem ik op de koop toe.
Kosten voor auto in ieder geval niet voor mij. Ben effe van het gezeur af en desnoods rijd ik een half jaar met deze auot totdat die van mij gemaakt is.
Zit niet zo op een rechtszaak te wachten.
Chevrolet Volt LTZ zwart
Voltec SPX Pilot Xenon
Voltec SPX Pilot Xenon
- gl640
- Harde kern
begrijpelijk maar jammer natuurlijk
zo denken vele en gebeurd er niks, blijven ze zich zo opstellen en de klant maar wachten laten.
zo denken vele en gebeurd er niks, blijven ze zich zo opstellen en de klant maar wachten laten.
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
rijd je zakelijk of privé? Als het zakelijk is dan mag je ook nog rekening houden met een andere bijtelling als je in een andere auto rijdt. Dat kan een behoorlijk stuk schelen.shumway schreef:Ben effe van het gezeur af en desnoods rijd ik een half jaar met deze auot totdat die van mij gemaakt is.
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- NeufegliseThierry
- Harde kern
Sssssst......niet verklappen aan de fiscus, laten we het gewoon zien als een leenauto die ietsiepietsie langer dan 1 dag ter beschikking staat ter vervanging van een auto die in de garage staat voor 'regulier' onderhoud.
Dat laatste klopt dan wel weer
Dat laatste klopt dan wel weer