Bas Hillen
-
Bas Hillen
- Newbie
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Bas Hillen
Donderdag is het zover. Ik kan mijn Amepra gaan halen. Ben heel benieuwd!
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
Re: Bas Hillen
Bas,
Yes! Wat voor een? Welke dealer? Wanneer besteld?
Vragen, vragen, vragen
Yes! Wat voor een? Welke dealer? Wanneer besteld?
Vragen, vragen, vragen
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
-
Ampera1
- Stamgast
- km-stand: 56000
- Lifetime: 38
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Dat is mooi Bas. Deze week komen er "veel" Ampera's op de weg. 
Ampera: Amper verbruik
-
Bas Hillen
- Newbie
Goedemorgen Ivo,
Volgens mij is er (nog) maar 1 uitvoering verkrijgbaar. Het wordt een auto van de zaak (www.diz.nl) met de opties "navigatie, achteruitrijcamera en Bose speakersysteem" in de kleur wit. De auto wordt geleased via Athlon Carlease en geleverd door Opel Driessen uit Eindhoven. Thuis heb ik de Pod-point laten plaatsen via TheNewMotion. Op de zaak moet deze nog komen.wanneer ik de auto besteld heb, weet ik niet meer. Ik dacht in september?? Donderdag as wordt hij geleverd om 15:00 uur.
Ik ben heel benieuwd hoe deze auto bevalt
Volgens mij is er (nog) maar 1 uitvoering verkrijgbaar. Het wordt een auto van de zaak (www.diz.nl) met de opties "navigatie, achteruitrijcamera en Bose speakersysteem" in de kleur wit. De auto wordt geleased via Athlon Carlease en geleverd door Opel Driessen uit Eindhoven. Thuis heb ik de Pod-point laten plaatsen via TheNewMotion. Op de zaak moet deze nog komen.wanneer ik de auto besteld heb, weet ik niet meer. Ik dacht in september?? Donderdag as wordt hij geleverd om 15:00 uur.
Ik ben heel benieuwd hoe deze auto bevalt
- Ivo
- Beheerder
- Contacteer:
Het ging me inderdaad om de kleur en opties, bedankt. Ha, ook Driessen, aan deze kant van het web ook, zoals ook de PodPoint 
Het valt me op dat het aflevermoment niet zoveel afhangt van het moment van bestelling. Maart is aflevermaand
Het valt me op dat het aflevermoment niet zoveel afhangt van het moment van bestelling. Maart is aflevermaand
Hoi Bas,
Leuk dat je op dit forum bent.
http://www.diz.nl dat bedrijf ken ik wel, dat zit toch in Zoetermeer?
Gaaf hoor dat je donderdag je Ampera krijgt.
Ik las laatst dat de productie (tijdelijk) was stilgelegd. Hopelijk gaat dat snel veranderen.
Ik ken iemand die precies dezelfde auto krijgt donderdag. Die had ons trouwens mooi voor de gek gehouden.
Die liet een foto van zijn podpoint bij zijn huis zien, alleen had hij er een benzinepomp in gephotoshopt
Laat je jouw auto ook bestickeren? En ga je ook nog een laadklep plaatsen?
Heel veel plezier donderdag met je Ampera.
Tot gauw.
Jason
Leuk dat je op dit forum bent.
http://www.diz.nl dat bedrijf ken ik wel, dat zit toch in Zoetermeer?
Gaaf hoor dat je donderdag je Ampera krijgt.
Ik las laatst dat de productie (tijdelijk) was stilgelegd. Hopelijk gaat dat snel veranderen.
Ik ken iemand die precies dezelfde auto krijgt donderdag. Die had ons trouwens mooi voor de gek gehouden.
Die liet een foto van zijn podpoint bij zijn huis zien, alleen had hij er een benzinepomp in gephotoshopt
Laat je jouw auto ook bestickeren? En ga je ook nog een laadklep plaatsen?
Heel veel plezier donderdag met je Ampera.
Tot gauw.
Jason
-
Bas Hillen
- Newbie
Hoi Jason,
Leuk, die enthousiaste mail. Heb jij ook een Amepra gekocht? Een laadklep kost te veel stroom dus het wordt een loopbrug
Leuk, die enthousiaste mail. Heb jij ook een Amepra gekocht? Een laadklep kost te veel stroom dus het wordt een loopbrug
-
Bas Hillen
- Newbie
Nu 2 dagen in het bezit van de Ampera. 1e dag half Nederland door gecrossed, op de snelweg op benzine en in de steden electrisch. Werkelijk een fantastische auto!! 
Ik heb op dit moment nog geen Ampera, wel ben ik op zoek naar een tweede auto voor mijn vrouw.
Passen er makkelijk 2 kinderen achterin denk je? (1 jaar met zitje en 6 jaar).
Hahaha ik denk dat je bij een laadklep een heel ander beeld had als ik.
Ik bedoelde een kastje voor het beschermen van je laadpunt, zeg maar een soort stalen kast om je podpoint heen tegen vandalisme met een klep die op slot kan..... een laadklep
Hahaha ik denk dat je bij een laadklep een heel ander beeld had als ik.
Ik bedoelde een kastje voor het beschermen van je laadpunt, zeg maar een soort stalen kast om je podpoint heen tegen vandalisme met een klep die op slot kan..... een laadklep
- Ivo
- Beheerder
- Contacteer:
Past wel, makkelijk niet. Ruimte achterin is ... Beperkt zeg maar. Maar ik denk dat het wel moet lukken. Ze hebben elk een eigen stoel i.p.v. een achterbank, dus dat vind die van 6 vast interessantJason schreef:Ik heb op dit moment nog geen Ampera, wel ben ik op zoek naar een tweede auto voor mijn vrouw.