Jullie zijn rare jongens hoor.
Waarschijnlijk omdat jullie een leasewagen van de firma "krijgen" die niet aan jullie standaard voldoet.
Ik heb mijn zuurverdiende centen zelf in deze wagen moeten steken en kijk er dus anders tegenaan.
Opel Ampera 03/2014, Sovereign Silver Cosmo, Pilot LED
Charging with Pod Point Solo S7
Voor mij is het een leaseauto. Ik ben er zuiniger op dan op mijn eigen auto's.
Jammer dat veel mensen een vooroordeel hebben over leaserijders. Ik ben er namelijk van overtuigd dat dit vooroordeel in 99% van de gevallen niet klopt.
De wite Ampera die ik inleverde zag er nog uit als nieuw. Zeker van de buitenzijde. Van binnen kon je alleen aan de kilometerstand en het glimmen van de leren bekleding zien dat hij 3 jaar oud is en 160.000 kilometer achter de kiezen heeft.
De gelukkige koper van deze auto heeft er een hele goede en nette auto aan.
Twee Ampera's gereden, een Parelwitte van 2012 en een Subterranean van 31 december 2016. In 7 jaar totaal 351.000km mee gereden.
Inmiddels al twee jaar onderweg met een Hyundai Kona EV.
Viper666 schreef:Ik heb mijn zuurverdiende centen zelf in deze wagen moeten steken en kijk er dus anders tegenaan.
Het 'zusje' van mijn auto stond hemelsbreed 1km bij mij vandaan en was geleased (in het kenteken een 3 en ik volgnummer 4). Afgelopen week hoorde ik dat deze auto met plezier na 3 jaar had teruggebracht, hij was de auto met al zijn mankementen spuugzat. Het verschil met een eigendomsvariant is dat ik nog een pak kan nabetalen als ik er binnen 5 jaar afscheid van neem en dat is deze auto niet waard.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
Woziak schreef:Ben net terug van een paar weken Spanje, dat zie ik mij met een Ampera-E niet doen...
Wordt eens tijd dat we gaan omdenken en de auto niet kopen/kiezen voor drie weken vakantie, maar voor de andere 49 weken waarvoor de auto bedoeld is. Steeds meer bedrijven doen dat trouwens al. De leaseauto is niet meer persoonlijk, of je krijgt gewoon twee leasecontracten op dezelfde auto: een zakelijk en een private leasecontract. Dan ga je toch gewoon met een andere auto naar Spanje!? In het concept van BUURAUTO (www.buurauto.nl) regelen we dat gewoon voor je.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Hele mee eens. Ik rij 55.000 km per jaar alleen of met z'n tweeën. Maximaal 1000km met mensen op de achterbank. Daarom vind ik de ruimte achterin dus totaal onbelangrijk
Twee Ampera's gereden, een Parelwitte van 2012 en een Subterranean van 31 december 2016. In 7 jaar totaal 351.000km mee gereden.
Inmiddels al twee jaar onderweg met een Hyundai Kona EV.