Eindelijk

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
HenryAmpera
Harde kern
km-stand: 220230
Lifetime: 27
Auto: anders

Re: Eindelijk

Bericht door HenryAmpera »

Toen ik de auto kocht stond die op 3,5.
Heb het omlaag gekregen naar 2,7. Net 2 lange ritten (vakantie) gehad en weer iets omhoog.
Gemiddeld per dagelijkse rit 2,5, zal dus niet veel meer veranderen. (Kwa werk is er nog al wat onzekerheid, kan dus nog wel veranderen.....)
Na 10 jaar sinds 21/02/2025 Amperaloos. Huidige auto Hyundai Ioniq Electric.
ereader
Bekende
km-stand: 196000
Lifetime: 18

Bericht door ereader »

Een kleine update van mijn kant. Heb nu ook een wandlader op 16 A, een SPX Voltec. Netjes aangelegd door de elektricien. :thumbup:
Merk echt het verschil in laden. Na ruim 3 uur is de lege batterij weer helemaal vol! Aan het eind van de dag thuis komen en na het avondeten weer elektrisch. Ik schat zo in dat ik alleen nog de plofmotor zal gebruiken wanneer de af te leggen afstand het bereik van de accu overtreft. Op naar een lifetime van beneden de 3! :wave:
Niet meer de Ampera mei 2012, White Diamond Tri-Coat, Leather jet black/red, Bose sound system.
Inmiddels hebben we onze Hyundai Ioniq electric Comfort, Fiery red met Infinity Sound system
NeufegliseThierry
Harde kern
km-stand: 195
Lifetime: 0
Auto: Ampera-e

Bericht door NeufegliseThierry »

ereader schreef:Ik schat zo in dat ik alleen nog de plofmotor zal gebruiken wanneer de af te leggen afstand het bereik van de accu overtreft.
Lijkt me een adequate inschatting :lol: Oftewel: je had deze zin ook achterwege kunnen laten ;-)
Sinds kort Ampera-e (na Ampera, Leaf, e-Evalia, Zoe, i3 en 320d)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)
ereader
Bekende
km-stand: 196000
Lifetime: 18

Bericht door ereader »

Och, er zijn alternatieven zoals laden na 70 km of laten afslepen. In beide gevallen duurt het langer voordat je je bestemming hebt bereikt :mrgreen:
Niet meer de Ampera mei 2012, White Diamond Tri-Coat, Leather jet black/red, Bose sound system.
Inmiddels hebben we onze Hyundai Ioniq electric Comfort, Fiery red met Infinity Sound system
shumway
Harde kern
km-stand: 73500
Lifetime: 28
Auto: Ampera-e

Bericht door shumway »

NeufegliseThierry schreef:
ereader schreef:Ik schat zo in dat ik alleen nog de plofmotor zal gebruiken wanneer de af te leggen afstand het bereik van de accu overtreft.
Lijkt me een adequate inschatting :lol: Oftewel: je had deze zin ook achterwege kunnen laten ;-)
Zeg, ga je nu nog lollig worden op je ouwe dag=
Chevrolet Volt LTZ zwart
Voltec SPX Pilot Xenon
Plaats reactie