Ohm aan de Volt

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Plaats reactie
Ohm
Newbie
km-stand: 86000
Lifetime: 35
Auto: Ampera-e

Ohm aan de Volt

Bericht door Ohm »

"Maar je had toch een Mercedes"??? Ongelovige toon en gefronste wenkbrauwen. Dat was de algemene reactie binnen de clan. Nou ja, 'einwandfrei' was-ie dan wel, maar ook een beetje saai, ook dankzij zijn muisgrijze uiterlijk.
Net met pensioen; eigenlijk een soort 3e jeugd. Daar moest iets vlammerders bij. Het werd een rode Volt met een kleine 90k op de teller, onberispelijk van buiten en binnen op de bloemkoolvelgen na. De Volt past precies in de ingeslagen weg van een milieubewuste levensstijl. Zonnepanelen worden kilometers.
Het was wel even wennen, deze eerste 2 weken. Instappen gaat nog moeizaam met m'n stramme rug, 1.88m., 118 kg. en een 9-maandsbuik. Nu een keer m'n kop gestoten en oefen veel op een vloeiender instaptechniek. In de week voor de levering het instructieboek op Internet uitvoerig bestudeerd. Dat duizelde af en toe. In de praktijk kan ik het redelijk toepassen maar raak bij iets intoetsen vaak meerdere knopjes aan, toevallig ook die van de bijrijdersstoelverwarming. Moeke en ik merken eerst niets, tot dat een onbehagelijk ophuppen plaatsvindt. Sorry schat!
Ook al kennisgemaakt met wispelturige software. Vul ik een adresboek in, sla het op en hocus-pocus, heb je het nodig ontkent de Volt het bestaan ervan. Kom je weer terug met het adressenboekje, herinnert de Volt zich het plotseling weer.
Kortom: Hulde aan dit forum. Hoop er nog vaak gebruik van te maken als lezer of kritische consument.
Groeten, Ohm Paul.
Ivo
Beheerder
km-stand: 171000
Lifetime: 41
Auto: anders
Contacteer:

Re: Ohm aan de Volt

Bericht door Ivo »

Welkom Ohm Paul,

Bedankt voor je leuke voorstellende :lol:

Veel plezier op dit forum :thumbup: