Nieuw en nog zonder Ampera/Volt

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Plaats reactie
Arnie82
Bekende
km-stand: 102000
Lifetime: 23
Auto: Ampera

Nieuw en nog zonder Ampera/Volt

Bericht door Arnie82 »

Hallo allen,

Ik lees hier al even incognito rond maar na het aanmelden maar even een korte voorstel sessie.

Arnold is de naam en momenteel nog zonder Ampera/Volt... Ik rij nu in een Volvo diesel welke eigenlijk prima bevalt.
Ik zit nu een beetje in de oriëntatie modus voor de vervanger en aangezien elektrisch rijden zeker mijn interesse heeft is de Ampera een goede kandidaat. Ik hoop dus hier wat goede informatie te vinden om een afgewogen keus te maken.

Alvast dank voor de hulp!

Gr/Arnold
Laatst gewijzigd door Arnie82 op ma 13 feb 2017, 12:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Ampera uit 2012 | Lithium White & Jet Black | DAB+ | Xenon | LS24
Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Re: Nieuw en nog zonder Ampera/Volt

Bericht door Poul »

Welkom op dit forum, er is daadwerkelijk een schat aan informatie te vinden die nuttig is voordat je de koopbeslissing neemt. De auto heeft een aantal bijzondere 'kwaaltjes' zoals een kapot rotorlager, een laadklepje dat niet goed functioneert, vocht in de achterlichten etc. en een navigatiesysteem waarvan je je niet teveel moet voorstellen. Wat betreft die kwaaltjes is het goed daarover duidelijkheid van de dealer te krijgen voor de eventuele aankoop. Tevens moet je je realiseren dat niet elke auto last heeft van ALLE kwalen. Je loopt dus het risico dat je een auto treft waarmee niets of nauwelijks iets aan de hand is (geweest).

Sterkte met je afwegingen.

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
Ivo
Beheerder
km-stand: 171000
Lifetime: 41
Auto: anders
Contacteer:

Re: Nieuw en nog zonder Ampera/Volt

Bericht door Ivo »

Hallo Arnold,

Welkom op het forum. Veel vragen zijn vast al beantwoord, maar het kan soms lastig zijn het antwoord te vinden.
Lees zeker de FAQ sectie van Poul & stel gerust je vraag als je geen antwoord kon vinden.

Grt

Ivo
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
Plaats reactie