Beste mede Ampera rijders,
Vanaf volgende week zaterdag (nee geen 1 april grap) ben ik ook trotse eigenaar van een Opel Ampera (parelmoer wit) uit oktober 2012 met 93000 km op de teller.
Ik rijd nu een Toyota Prius Plug-In hybride, maar ik wilde een elektrische auto met wat meer EV-range dan mijn 17km maximaal van de Toyota. Na de proefrit in de Ampera was ik echt verkocht. Wat rijdt dat heerlijk zeg, en weer heel anders dan de Prius.
Voor nu is het handleiding doorspitten, veel youtube filmpjes kijken.. kan niet wachten op volgende week !
ps. hoe kan ik een foto uploaden?
Groet
Nieuw hier..
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Re: Nieuw hier..
Welkom op dit forum, natuurlijk ook veel tips van dit forum doorlezencacofant schreef: Voor nu is het handleiding doorspitten, veel youtube filmpjes kijken.. kan niet wachten op volgende week !
ps. hoe kan ik een foto uploaden?
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
-
tofelec
- Stamgast
- km-stand: 100027
- Lifetime: 12
- Auto: Ampera
welkom
- HenryAmpera
- Harde kern
- km-stand: 220230
- Lifetime: 27
- Auto: anders
Welkom!!
Er is hier genoeg info te vinden.
Ik gebruik tegenwoordig Dropbox voor mijn foto's.
Eerder uploade ik ze naar Facebook (eventueel afgeschermd) en dan de afbeeldingslokatie kopiëren.
Deze staat bijvoorbeeld op mijn Facebook (alleen voor mij zichtbaar op Facebook.)

Alleen veranderd Facebook nog wel eens wat, waardoor de link na verloop van tijd niet meer werkt....
Er is hier genoeg info te vinden.
Ik gebruik tegenwoordig Dropbox voor mijn foto's.
Eerder uploade ik ze naar Facebook (eventueel afgeschermd) en dan de afbeeldingslokatie kopiëren.
Deze staat bijvoorbeeld op mijn Facebook (alleen voor mij zichtbaar op Facebook.)

Alleen veranderd Facebook nog wel eens wat, waardoor de link na verloop van tijd niet meer werkt....
Na 10 jaar sinds 21/02/2025 Amperaloos. Huidige auto Hyundai Ioniq Electric.