Ik zie de kleur niet in de configurator staanIvo schreef:Gave communicatiekleur. Maar mogelijk niet zo leverbaar (!).
Geel niet leverbaar?
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
Geel niet leverbaar?
Zoals bericht bij de introductie;

Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Re: Geel niet leverbaar?
Das oud nieuws Ivo, van 28 april wel te verstaan
http://zerauto.nl/ev-nieuws-ooit-een-el ... n-vliegen/
Beperkt aantal opties voor Opel Ampera-e
http://zerauto.nl/ev-nieuws-ooit-een-el ... n-vliegen/
Beperkt aantal opties voor Opel Ampera-e
Het leveringsprogramma van de Ampera-e is lekker overzichtelijk. Er is keuze uit slechts twee versies: de Innovation (40.995 euro) en de Launch Executive (44.995 euro). Alleen die laatste versie wordt in 2017 nog afgeleverd. De levering van de Innovation start pas in 2018. Opel levert de Ampera-e standaard met nagenoeg alle opties. Toch zijn er nog wat opties voor de Ampera-e Innovation. Neem het Premium-pakket (2.195 euro). Dit pakket bestaat uit geperforeerde lederen Athens-bekleding in Jet Black, een middenarmsteun achterin met opbergvak, verwarmbare stoelen vóór en achter, verwarmbaar met leder afgewerkt stuurwiel met stuurwielbediening, 17-inch lichtmetalen Carbon Flash-wielen en een Bose-geluidsysteem.
En voor de volledigheid: er is keuze uit zes kleuren
Een andere optie is het Driver Assistance-pakket. Dit kost 995 euro en biedt een achteruitrijcamera, volgafstand-indicatie, Advanced Park Assist II, verkeersbordherkenning en een rijstrook- en dodehoek-waarschuwing. Beide pakketten zijn overigens standaard op de Launch Executive. Er is ook een Winterpakket voor de Innovation-versie. Dit kost 695 euro en biedt een verwarmbaar met leder afgewerkt stuurwiel en verwarmbare voorstoelen. En voor de volledigheid: er is keuze uit zes kleuren: Summit White (standaard), de metaalkleuren (795 euro) Quantum Gray, Sky Silver, Electric Blue, Mineral Black en de trendkleur Glory Red (995 euro).
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Contacteer:
Ach, dat blauw valt ook wel op 
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
- HenryAmpera
- Harde kern
- km-stand: 220230
- Lifetime: 27
Of zoals een oud-collega eens zei:Ivo schreef:Ach, dat blauw valt ook wel op
"Blauw is geen kleur, maar een toestand..."
Na 10 jaar sinds 21/02/2025 Amperaloos. Huidige auto Hyundai Ioniq Electric.
- Riconl
- Harde kern
- km-stand: 237600
- Lifetime: 20
- Auto: Volt
Vind het ook jammer dat geel in leverbaar is....vond die kleur wel mooi staan.
Maar goed de kans dat ik een Ampera-e neem is gering. Hoor in de reviews dat het ding nogal stug is...daar hou ik dus niet van. Mijn Opel dealer gaat de Ampera-e ook niet verkopen en laat dat nou een super dealer zijn die je niet veel tegen komt.
Maar goed mijn volt moet 1 augustus 2018 weg zijn dus nog wat tijd om te beslissen en wie weet is dan geel wel leverbaar.
Maar goed de kans dat ik een Ampera-e neem is gering. Hoor in de reviews dat het ding nogal stug is...daar hou ik dus niet van. Mijn Opel dealer gaat de Ampera-e ook niet verkopen en laat dat nou een super dealer zijn die je niet veel tegen komt.
Maar goed mijn volt moet 1 augustus 2018 weg zijn dus nog wat tijd om te beslissen en wie weet is dan geel wel leverbaar.
- NeufegliseThierry
- Harde kern
- km-stand: 195
- Lifetime: 0
- Auto: Ampera-e
Dan blijft 'ie nog steeds stugRiconl schreef:Vind het ook jammer dat geel in leverbaar is....vond die kleur wel mooi staan.
Sinds kort Ampera-e (na Ampera, Leaf, e-Evalia, Zoe, i3 en 320d)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)
- Riconl
- Harde kern
- km-stand: 237600
- Lifetime: 20
- Auto: Volt
Ja das waar maar misschien noemden ze de Volt ook wel stug en die vind ik juist heel comfortabel.
Kwestie van een testrit maken en voelen hoe hij rijdt.
Kwestie van een testrit maken en voelen hoe hij rijdt.