Wat had je hiervoor?
-
Marco
- Stamgast
- km-stand: 78000
- Lifetime: 44
- Auto: Ampera
Re: Wat had je hiervoor?
Prius.
Ik mis niks... ok, betere camera achter.
Ik mis niks... ok, betere camera achter.
Lithium white, Navi, camera, good old 230v, plugwise, openbaar laadpunt in bestelling -> werkend!
- willem
- Bekende
- km-stand: 67000
- Lifetime: 35
Ford Focus 1.6 tdci Wagon Econetic Business 2009
Getuned door Tunex, nog zuiniger door geworden
ondanks de 18 inch 1 op 19,6
Staat ook te koop op Marktplaats
Wat ik zal gaan missen denk ik...
De ruimte achterin
ETA op navigatie
Met z'n vijven naar de voetbal
Verder kan ik niet wachten tot de Ampera er is!!
Getuned door Tunex, nog zuiniger door geworden
ondanks de 18 inch 1 op 19,6
Staat ook te koop op Marktplaats
Wat ik zal gaan missen denk ik...
De ruimte achterin
ETA op navigatie
Met z'n vijven naar de voetbal
Verder kan ik niet wachten tot de Ampera er is!!
Het is stil op het platteland
-
WimZ
- Newbie
- km-stand: 43000
- Lifetime: 28
- Auto: Bolt
- Contacteer:
Mijn ampera is nog in bestelling en gaat een skoda superb 2.0 tdi 170 pk business elegance uitvoering vervangen.
Ik weet nu al wat ik in iedergeval ga missen
Maandelijkse bijtelling
Trekhaak
Ruimte achterin
Bagageruimte
Elek.stoelen met geheugen
Xenon verlichting
Tja, hier zal nog best iets bijkomen, maar staat vast niet in verhouding met de fin. Voordelen.
Ik kan nauwelijks wachten, vanaf volgende week een tijdelijke leaseauto omdat het contract al is afgelopen en we nog iets vervelends op de zaak over hadden...... Audi a4 2.0 tfsi proline s. Avant .
Ach af en toe moet je even behelpen, maar dan komt het bijtellingsvoordeel straks extra hard aan
Ik weet nu al wat ik in iedergeval ga missen
Maandelijkse bijtelling
Trekhaak
Ruimte achterin
Bagageruimte
Elek.stoelen met geheugen
Xenon verlichting
Tja, hier zal nog best iets bijkomen, maar staat vast niet in verhouding met de fin. Voordelen.
Ik kan nauwelijks wachten, vanaf volgende week een tijdelijke leaseauto omdat het contract al is afgelopen en we nog iets vervelends op de zaak over hadden...... Audi a4 2.0 tfsi proline s. Avant .
Ach af en toe moet je even behelpen, maar dan komt het bijtellingsvoordeel straks extra hard aan
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Een Toyota Avensis Verso D4D Linea Sol 7p. Ik mis de ruimte, vaak als kiespijn. Zou soms erg handig zijn. Verder mis ik het wekelijkse bezoek aan de pomp. Aan mijn broer verkocht, dus als ik een trekhaak nodig heb, gewoon even een dagje ruilen.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
Het is alweer een maand geleden dat ik mijn vorige auto heb ingeleverd ... Wat was dat ook alweer

Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
-
fam_h
- Vaste klant
- km-stand: 150000
- Lifetime: 27
- Auto: Ampera-e
Cadillac BLS 1.9D. Op dit moment mis ik niets. Dat ga ik wel doen wanneer er meer Volt's op de weg komen.
De BLS is een zeldzame verschijning en ik kies bij voorkeur auto's waarvan er weinig verkocht worden/ zijn.
Misschien toch wel iets. Alhoewel ik daar weinig van gebruik heb gemaakt. De topsnelheid.
De BLS had ik laten chippen naar 190pk.
De BLS is een zeldzame verschijning en ik kies bij voorkeur auto's waarvan er weinig verkocht worden/ zijn.
Misschien toch wel iets. Alhoewel ik daar weinig van gebruik heb gemaakt. De topsnelheid.
De BLS had ik laten chippen naar 190pk.
-
jotema
- Vaste klant
- km-stand: 138000
- Lifetime: 60
Lexus GS 450Hybride 2008. 345 PK. Heeeel veeel bijtelling.
ZZP, zwart, full opties, SPX, 60.000 km/jaar, vanaf mei 2012
mc_alistair schreef:Ford Mondeo 2.0 140PK Titanium Full Option - Launch edition.
Heerlijke auto... Wat ik er aan mis:
- Automatische ruitenwisser
- Stoel
- Verwarmde voorruit
- Adaptive Cruisecontrol
- Xenon + bochten verlichting
- Ruimte achterin
-Hoedenplank
Maar daar heb ik wel heel veel voor terug gekregen:
- Om en nabij 500,- meer inkomenleve de 0%
![]()
- Als eerste weg bij het stoplicht
- Goed gevoel (MVO)
Je mist - stoel??? In mijn ampera zitter er 4...
De ampera heeft mijn Audi A3 SB 1.8 TFSI vervangen. Was een mooie bak. En veel jalouzie. Heel veel... Zelfs zoveel dat er meerdere malen mooie tekeningen rondom gemaakt zijn. Uiteindelijk weg gedaan omdat ik er gek van werd. Verkocht met ruim 3000 euro (!!) lakschade door vandalisme...
-
Vinci
- Newbie
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Afgelopen jaar privé een Alfa 166 2.5 V6 uit 2001.
Daarvoor 4 jaar lang op de zaak een Nissan 350Z.
Ik mis de regensensor. En de elektrische stoelverstelling met geheugen in de Alfa. En in theorie de topsnelheid, maar in de praktijk nog niet. Komt misschien nog als ik in juli een weekendje naar Berlijn ga
De Z was een fijne maar rumoerige gooi-en-smijt auto. De Alfa gaf juist veel rust en kon heerlijk doorpakken tot 240 km/h. De Ampera is nog veel relaxter dan de Alfa, maar is toch wendbaarder.
Ik mis de Z en Alfa totaal niet. De benzinekosten en voor de Alfa de garagerekeningen zal ik zeker niet missen
Oh ja, en in plaats van een cassetespeler (! echt waar, zowel in de Z als de Alfa) nu eindelijk een AUX-aansluiting voor Spotify
Ik heb nog proefgereden in een BMW 320iA (nog net 20% bijtelling tot 1 juli), maar de rumoerige 4-cilinder beviel me niet. De bijtelling en zeker de proefrit in de Ampera gaven de doorslag.
Daarvoor 4 jaar lang op de zaak een Nissan 350Z.
Ik mis de regensensor. En de elektrische stoelverstelling met geheugen in de Alfa. En in theorie de topsnelheid, maar in de praktijk nog niet. Komt misschien nog als ik in juli een weekendje naar Berlijn ga
De Z was een fijne maar rumoerige gooi-en-smijt auto. De Alfa gaf juist veel rust en kon heerlijk doorpakken tot 240 km/h. De Ampera is nog veel relaxter dan de Alfa, maar is toch wendbaarder.
Ik mis de Z en Alfa totaal niet. De benzinekosten en voor de Alfa de garagerekeningen zal ik zeker niet missen
Oh ja, en in plaats van een cassetespeler (! echt waar, zowel in de Z als de Alfa) nu eindelijk een AUX-aansluiting voor Spotify
Ik heb nog proefgereden in een BMW 320iA (nog net 20% bijtelling tot 1 juli), maar de rumoerige 4-cilinder beviel me niet. De bijtelling en zeker de proefrit in de Ampera gaven de doorslag.
- mc_alistair
- Moderator
- km-stand: 86000
- Lifetime: 38
- Contacteer:
Jazeker ik mis de bestuurdersstoel uit de mondeo ik ben aardig lang en heb nu bijna geen ondersteuning van de benen bij het zitvlak, dit is bij de ampera 15 a 20 cm korter.jip schreef: Je mist - stoel??? In mijn ampera zitter 4...
Cyber Gray - Full Option + SPX Voltec Thuislader