Boulie schreef:
Zit er überhaupt verschil tussen de “launch executive” en “business executive” uitvoering?
Aangezien onze leasemaatschappij ervoor kiest om de auto voor de deur op een trailer af te leveren, dus niet bij een dealer, wil ik vragen of jullie misschien advies hebben voor zaken waar ik voor- en tijdens de levering op moet letten.
Zoals Anko zegt, alleen de metallic kleur standaard en de cataloguswaarde.
Check of je dus beide laadkabels erbij krijgt, thuislader met schuko stekker komt standaard vanuit Amerika, laadkabel met mennekes stekker voor laadpalen doet de dealer erbij
Het is een launch executive uit oering maar omdat het geen ‘klantordee’ was is de prijs hetzelfde als de business executive. Dus geen fiscaal of lease voordeel. Aangezien het dezelfde Autovisie maakt me dat ook niet uit, ik ben allang blij dat hij zo snel inzetbaar is! ...... wel beschamend.
Begrijp ik het goed dat er dus een normale 230V kabel bij moet zitten, alsmede een kabel voor in de laadpaal?
Ik hoop wel dat de auto de laatste software heeft... Overigens wordt het nog een hele uitdaging om de thuislader op tijd te krijgen, levertijd bij NM is 3 weken.
Klopt, er horen twee kabels bij geleverd te worden.
Bij mij is het laadstation later geleverd (en toen die email geleverd was bleek die er naar een paar dagen geen zin meer in te hebben/kapot te zijn). Totaal zo'n twee weken zonder laadpunt gezeten.
Deze weken heb ik een paar straten verderop moeten laden op een openbare paal.
Boulie schreef:Het is een launch executive uit oering maar omdat het geen ‘klantordee’ was is de prijs hetzelfde als de business executive. Dus geen fiscaal of lease voordeel. Aangezien het dezelfde Autovisie maakt me dat ook niet uit, ik ben allang blij dat hij zo snel inzetbaar is! ...... wel beschamend.
je zou, als het kenteken bekend is, eens bij de RDW op kunnen vragen wat dat voor cataloguswaarde bekend is. Bij mij is dat 44.000. Zou me niet verbazen als dat bij jou ook zo is, want dat is de enige catalogus prijs dieet er ooit voor een Launch Edition is geweest. Hoe dan ook, die waarde is betalend voor je bijtelling.
Ik heb eind augustus '17 een bestelling gedaan, maar nog geen leverdatum gekregen ondanks meerder telefoontjes en mailtjes met Opel Nederland nog steeds geen duidelijkheid.
wittew schreef:Ik heb eind augustus '17 een bestelling gedaan, maar nog geen leverdatum gekregen ondanks meerder telefoontjes en mailtjes met Opel Nederland nog steeds geen duidelijkheid.
Kan je niet beter bellen met de dealer waar de auto afgeleverd gaat worden?