verbeterpunten voor de ampera-e
- sigmasailor
- Vaste klant
- km-stand: 80000
- Lifetime: 55
- Auto: Volt
Re: verbeterpunten voor de ampera-e
De Leaf stuurt zelfs op de snelweg, zit er geen ACC op de E? Ik had het ook al op de PHEV maar gebruikte dat niet (te schokkerig), op de Leaf werkt het echt.
Heb nu nog een Mitsubishi Outlander PHEV (sinds november 2013) met zo'n 85k ervaring. Blauwe Ampera E (af)besteld. Nu een Leaf 2 besteld.
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
De e kan zelf stuurcorrecties uitvoeren is mijn ervaring (lane keeping).
ACC weet ik niet.
ACC weet ik niet.
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
- Anko
- Stamgast
- km-stand: 10500
- Lifetime: 0
- Auto: Ampera-e
't Zou mooi zijn, bij dit mooie weer, wanneer de auto zelf de ventilator zachter zou zetten als je gaat bellen. En na het gesprek weer harder.
Maar wacht eens even ... dat doet ie al
Maar wacht eens even ... dat doet ie al
-
technophobia
- Newbie
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Ampera-e
Wireless CarPlay. Toch apart dat je wel draadloos kan laden, maar vervolgens de stekker in moet steken voor CarPlay.
Instelbare stuurverwarming. Wordt toch een beetje heet op een gegeven moment aan je handen..
Een fatsoenlijke (standaard) oplossing om je bril weg te leggen. Heb 2 brillen (gewone en zonnebril) die nu in de bekerhouders liggen. Niet echt ideaal.
Stoelverwarming kan ook beter. Alleen het zitvlak wordt verwarmd en niet de 2 zijdelen van de stoel. Heb het gevoel dat ik tussen 2 stalen buizen geklemd zit.
Instelbare stuurverwarming. Wordt toch een beetje heet op een gegeven moment aan je handen..
Een fatsoenlijke (standaard) oplossing om je bril weg te leggen. Heb 2 brillen (gewone en zonnebril) die nu in de bekerhouders liggen. Niet echt ideaal.
Stoelverwarming kan ook beter. Alleen het zitvlak wordt verwarmd en niet de 2 zijdelen van de stoel. Heb het gevoel dat ik tussen 2 stalen buizen geklemd zit.