Hallo ik ben Wim Aben en wil graag meepraten op dit forum. Ik rijdt nu een Volvo XC90 5D maar ben al tien jaar een voorstander van electrisch rijden. Alleen de range beperking heeft me tegengehouden. Met de Ampera is dit voorbij. Vooral de milieuvoordelen van electrisch rijden trekken mij aan. Ik heb altijd Volvo gereden (ca 2 miljoen km) op lpg. Deze reed ik met heel veel 'self-tuning', maar toen ik dat onder controle had was de lol eraf. Nu electrisch. Ook de fiscale voordelen trekken mij aan. Mijn Ampera komt over 2-3 weken maar heb wel al een proefrit gemaakt. Tijdens deze proefrit is me opgevallen hoe stil de auto is. Het ritje ging ook naar Dld (A59) waar hij naar de 170 schoot. Verder eigenlijk een omgebouwde Astra/chevrolet cruze. De handleidingen van de Volt en de Ampera al uitgebreid bestudeerd. Nu het rijden nog. Het ICT gebeuren in de auto ga ik nog bestuderen zodra ik hem heb. Dat worden een aantal avonden in de auto. Fantastisch forum om informatie uit te wisselen en ervaringen te delen. Ik wacht met spanning op mijn Ampera. Nu mijn vrouw nog overtuigen (Polo rijdster).
Groeten Wim Aben
voorstellen
-
electrofan
- Newbie
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
-
Ampera34
- Vaste klant
- km-stand: 21164
- Lifetime: 17
- Auto: Ampera
Re: voorstellen
als jouw vrouw van haar Polootje in de Ampera komt....en ze heeft een uur gereden, dan ben jij jouw Ampera kwijt 
-
Michael
- Stamgast
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
He Welkom!,..electrofan schreef:Hallo ik ben Wim Aben en wil graag meepraten op dit forum. Ik rijdt nu een Volvo XC90 5D maar ben al tien jaar een voorstander van electrisch rijden. Alleen de range beperking heeft me tegengehouden. Met de Ampera is dit voorbij. Vooral de milieuvoordelen van electrisch rijden trekken mij aan. Ik heb altijd Volvo gereden (ca 2 miljoen km) op lpg. Deze reed ik met heel veel 'self-tuning', maar toen ik dat onder controle had was de lol eraf. Nu electrisch. Ook de fiscale voordelen trekken mij aan. Mijn Ampera komt over 2-3 weken maar heb wel al een proefrit gemaakt. Tijdens deze proefrit is me opgevallen hoe stil de auto is. Het ritje ging ook naar Dld (A59) waar hij naar de 170 schoot. Verder eigenlijk een omgebouwde Astra/chevrolet cruze. De handleidingen van de Volt en de Ampera al uitgebreid bestudeerd. Nu het rijden nog. Het ICT gebeuren in de auto ga ik nog bestuderen zodra ik hem heb. Dat worden een aantal avonden in de auto. Fantastisch forum om informatie uit te wisselen en ervaringen te delen. Ik wacht met spanning op mijn Ampera. Nu mijn vrouw nog overtuigen (Polo rijdster).
Groeten Wim Aben
Maar, ik zie alleen de vergelijking niet helemaal met een astra of cruze? Ik zie wel wat trekjes uit de insignia serie:

- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
Hallo Wim, het is gelukt zie ik
Welkom.
Gelukkig is alleen het platform van de Cruze, niet de rest
Welkom.
Gelukkig is alleen het platform van de Cruze, niet de rest