even voorstellen

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
hjk
Bekende
km-stand: 81000
Lifetime: 12
Auto: Ampera-e

Re: even voorstellen

Bericht door hjk »

Het is rond. Er zal een Cyber grey Volt worden besteld. Wanneer de levering is,???? De datum volgt nog.

Nu maar wachten ondertussen een oplaadpunt,etc regelen bij de winkels en huis.
Volt, Cyber gray, SPX Voltec wandlader
aahouwaart
Bekende
km-stand: 42507
Lifetime: 20
Auto: Ampera

Bericht door aahouwaart »

Als accountant kan ik mij voorstellen dat je voor je zakelijk gebruik een Opel Ampera aanschaft. De fiscale regelingen compenseren voor mij de (best wel pittige) aanschafprijs. De auto hebben we sinds 3 dagen en voldoet vooralsnog aan al onze wensen. Een leuke bijkomstigheid is dat wij de stroom laden vanuit eigen (PV)-zonnepanelen. De auto rijdt als een zonnetje...

Dat deed'ie overigens even twee keer niet op het bergingsvoertuig van de ANWB (vandaar de foto)
Laatst gewijzigd door aahouwaart op ma 24 dec 2012, 01:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Opel Ampera - Cyber Gray
hjk
Bekende

Een nieuwe volt rijder

Bericht door hjk »

Woensdag is het zover. De Volt is een Cyber Grey geworden. Dat wordt nog een aantal slapeloze nachten slapen.
boeuf
Harde kern
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: anders

Re: Een nieuwe volt rijder

Bericht door boeuf »

hjk schreef:Woensdag is het zover. De Volt is een Cyber Grey geworden. Dat wordt nog een aantal slapeloze nachten slapen.
Het aantal Volts op 't forum gaat in de komende week drastisch omhoog. Nog allemaal verschillende kleuren ook..! :D
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
Marco
Stamgast
km-stand: 78000
Lifetime: 44
Auto: Ampera

Re: Een nieuwe volt rijder

Bericht door Marco »

hjk schreef:Woensdag is het zover. De Volt is een Cyber Grey geworden. Dat wordt nog een aantal slapeloze nachten slapen.
Levertijd van nog geen 2 weken dus?? Leuk hoor, gefeliciteerd
Lithium white, Navi, camera, good old 230v, plugwise, openbaar laadpunt in bestelling -> werkend!
hjk
Bekende

Re: even voorstellen cyber gray volt

Bericht door hjk »

De Volt is er na twee weken slecht slapen. Wat een genot om in te rijden. Ik mis mijn Fiorino totaal niet. Met de bagaeruimte nog even kijken hoe dat alles uitkomt, maar dat komt wel goed. 10 emmers olijven konden er met gemak in.

De oplader komt ook binnenkort. Paar probleemtjes met het versturen, maar daar heb ik alle vertrouwen in. :)
boeuf
Harde kern

Bericht door boeuf »

Gaaf, we zijn benieuwd naar de foto's :P
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
hjk
Bekende

Bericht door hjk »

Foto's volgen nog bij mooier weer. Had de Volt achter bijna in de prak zitten aangezien ik vergeten was de auto uit de R te zetten toen ik nog wat van binnen moest halen. Was van mijn vorige gewend dat die in de r of d gewoon bleef staan. even een aandachtspuntje voor General motors. Ik had de deur nog open, ging sneller achteruit dan ik dacht (geen kruipstand)
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

Bericht door Alex »

hjk schreef:Foto's volgen nog bij mooier weer. Had de Volt achter bijna in de prak zitten aangezien ik vergeten was de auto uit de R te zetten toen ik nog wat van binnen moest halen. Was van mijn vorige gewend dat die in de r of d gewoon bleef staan. even een aandachtspuntje voor General motors. Ik had de deur nog open, ging sneller achteruit dan ik dacht (geen kruipstand)
Ik begrijp dit verhaal niet helemaal. Een Volt of Ampera kruipt niet meer of minder dan een gewone auto met automaat. Het lijkt me meer een aandachtpuntje voor jezelf in plaats voor GM ;)

Als je de auto op de handrem zet, kun je gewoon vooruit wegrijden zonder de handrem er weer af te halen. Dat lukt niet in R. :idea:

Succes met de Volt en doe voorzichting! :thumbup:
Laatst gewijzigd door Alex op zo 08 jul 2012, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Unit106
Moderator

Bericht door Unit106 »

hjk schreef:Ik had de deur nog open, ging sneller achteruit dan ik dacht (geen kruipstand)
Een Toyota Prius rijdt in de D of R stand 6 km/u als je de rem laat opkomen zonder gas te geven. Ik weet niet welke snelheid de Ampera hanteert maar zal ook zoiets zijn.
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
Plaats reactie