vandaag flink gasgegeven. Van Brabant naar Overijssel.
Verbruik (via dagteller B gemeten) op benzine: 9,8 l/km.
Wel met een zeer zware voet gereden... . Was snel thuis
Wat is jouw meest onzuinige prestatie?
Dan hebben we meer zicht op het maximale gebruik
ZZP, zwart, full opties, SPX, 60.000 km/jaar, vanaf mei 2012
Voor mij 16,8 liter/100km. Dus nog geen 6km/liter!
Tijdens gebruik van de bergstand; om de accu weer wat op te laden en toch helemaal "stil" thuis te komen. De motor moet dan én trekken én als generator nog de accu bijvullen.
Wel op een stukje van maar 10 km. Dus dagteller genuld zodra de bergstand is ingeschakeld en gekeken toen de normaalstand weer is gekozen.
Wel daarbij pittig gereden. De motor moet dan bij bijvoorbeeld invoegen op de snelweg wel stevig trekken en maakt best wat lawaai.
Voor het laatste stuk had ik genoeg stroom om stil de stad en de wijk in te kunnen "zweven".
Ik ga dit binnenkort ervaren. Ik ga eind deze maand op vakantie naar Kroatie en zal op de duitse autobahnen de begrenzing (169) veelvuldig uittesten. Zal wel wennen zijn om niet nog wat ''over'' te hebben qua snelheid.
Opladen zal ook minimaal zijn. Zal gelijk ook maar de zekeringen op de camping testen.....
jotema schreef: vandaag flink gasgegeven. Van Brabant naar Overijssel.
Verbruik (via dagteller B gemeten) op benzine: 9,8 l/km.
Wel met een zeer zware voet gereden... . Was snel thuis
smartbart schreef:Ik ga dit binnenkort ervaren. Ik ga eind deze maand op vakantie naar Kroatie en zal op de duitse autobahnen de begrenzing (169) veelvuldig uittesten. Zal wel wennen zijn om niet nog wat ''over'' te hebben qua snelheid.
Opladen zal ook minimaal zijn. Zal gelijk ook maar de zekeringen op de camping testen.....
Hoi bart, waar ga je naar toe in krotie?
Wij gaan ook eind van de maand naar Funtana, net boven Vrsar.