Je kunt wel zeggen dat jouw auto een uniek exemplaar is. We noemen hem voortaan de Ampevolt
Dit is trouwens de 2e Ampera die ik tegenkom met Volt onderdelen. Bij mijn dealer stond een zilvergrijze met aan het hemel het bedieningspaneel van een Volt (garagedeur opener en de knoppen voor nooddienst en ON Star service)
Los van het feit dat het niet eens verkeerd oogt en de verlichting op dit deel toch fake is (werkt niet), vind ik dit wel erg slordig. Dat niemand dat is opgevallen voor aflevering....en dan bedoel ik niet alleen de dealer, maar vooral de fabrikant!!
Gisteren ruim 100km gereden. Rijdt geweldig. Op benzine een verbruik van 1:15 gehaald (grotendeels snelweg, deels B wegen en klein stukje stad). Dit is dus niet het gecombineerd verbruik, sterker nog tijdens die rit heb de accu’s ook met 5 km extra range bijgeladen. Valt me niet tegen voor een auto van bijna 1700kg.
Zeer positieve reacties ontvangen. Ook leuk dat veel mensen de auto nog niet kennen en vele mensen de auto nakijken als je voorbij komt rijden. Een vriend van me met een Prius was ook aangenaam verrast.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Vandaag auto opgehaald, helemaal geweldig (heb 3 maanden in een Nissan Note gereden) de eerste 100 km zitten erop en zit nu op 0,5 liter op 100 km, lijkt me dus top. Rijd goed, geluidsinstallatie is geweldig en afdek matje van de kofferruimte zie ik niet dus win win