Koenmeloen schreef:Vandaag de ANWB gemaild met de vraag wat ze hebben afgesproken met opel over het moment waar vanaf de dagvergoeding zou moeten worden berekend, omdat het bij de ene vanaf de laatste update is en bij de meeste vanaf het moment van aanvraag. Dit laatste is bij mij ook zo omdat ik pas 2 weken geleden las over de dagvergoeding. De ANWB gaf aan eerder deze week opel een mail te hebben gestuurd met deze vragen, met het verzoek om een uniforme regeling te treffen, met als voorkeur moment vanaf de laatste brief of update. Antwoord zal door de anwb gepubliceerd worden. Scheelt mij 500 euro en een conflict met mijn dealer omdat deze mij niet gewezen heeft op deze regeling (maar wel altijd op kleine gepreken die verholpen moeten worden).
Compensatie vanuit Opel-dealernetwerk is van toepassing vanaf de datum dat campagne 21-C-139 (meest recente update software) door de Opel-dealer is uitgevoerd.
Koenmeloen schreef:Vandaag de ANWB gemaild met de vraag wat ze hebben afgesproken met opel over het moment waar vanaf de dagvergoeding zou moeten worden berekend, omdat het bij de ene vanaf de laatste update is en bij de meeste vanaf het moment van aanvraag. Dit laatste is bij mij ook zo omdat ik pas 2 weken geleden las over de dagvergoeding. De ANWB gaf aan eerder deze week opel een mail te hebben gestuurd met deze vragen, met het verzoek om een uniforme regeling te treffen, met als voorkeur moment vanaf de laatste brief of update. Antwoord zal door de anwb gepubliceerd worden. Scheelt mij 500 euro en een conflict met mijn dealer omdat deze mij niet gewezen heeft op deze regeling (maar wel altijd op kleine gepreken die verholpen moeten worden).
Compensatie vanuit Opel-dealernetwerk is van toepassing vanaf de datum dat campagne 21-C-139 (meest recente update software) door de Opel-dealer is uitgevoerd.
Het balkje verschuiven door de dealer bedoelen ze Maar duidelijk!
Laadlimiet baar 80 procent, maar je mag wel onder de 40 procent komen.
Dat zou wel relaxter zijn dan de huidige regels. Ben benieuwd of het ook voor de Opels uitkomt. Ik heb de dealer wel een beetje te vaak gezien de afgelopen tijd, dus nog een tijdelijke softwarefix laten installeren is wel een gedoetje.
Iemand al iets vernomen van accupakketten die in Europa aangekomen zijn voor Opels?
Ik was even benieuwd wie van jullie ook al daadwerkelijk de vergoeding van Opel heeft ontvangen? Ik heb hem weken geleden al aangevraagd, zou allemaal in orde zijn gemaakt volgens de dealer en in de eerste week van november zouden de maanden september en oktober worden uitbetaald. Sindsdien is het akelig stil en op mijn mail van vorige week naar de stand van zaken ook niets meer vernomen. Vroeg me af of dit de enige dealer is die het nog niet geregeld heeft of dat anderen dit herkennen (helaas)?
Donnie schreef:Ik was even benieuwd wie van jullie ook al daadwerkelijk de vergoeding van Opel heeft ontvangen? Ik heb hem weken geleden al aangevraagd, zou allemaal in orde zijn gemaakt volgens de dealer en in de eerste week van november zouden de maanden september en oktober worden uitbetaald. Sindsdien is het akelig stil en op mijn mail van vorige week naar de stand van zaken ook niets meer vernomen. Vroeg me af of dit de enige dealer is die het nog niet geregeld heeft of dat anderen dit herkennen (helaas)?
Wij hebben de vergoeding inmiddels al twee keer ontvangen. Ik verwacht in de eerste dagen van december de volgende ronde.
Mijn dealer deed eerst ook heel moelijk. Pas na interventie van Opel Nederland hadden ze mij op een "lijst" gezet en opeens werd mij gevraagd om mijn banknr. door te geven en even later stond het eerste bedrag er op. Dat was begin november. Ben inderdaad benieuwd naar de tweede ronde.
Laadlimiet baar 80 procent, maar je mag wel onder de 40 procent komen.
Dat zou wel relaxter zijn dan de huidige regels. Ben benieuwd of het ook voor de Opels uitkomt. Ik heb de dealer wel een beetje te vaak gezien de afgelopen tijd, dus nog een tijdelijke softwarefix laten installeren is wel een gedoetje.
Iemand al iets vernomen van accupakketten die in Europa aangekomen zijn voor Opels?
Onze Dealer in Leiden vertelde vorige week dat de eerste accu's aangekomen zijn in de haven van Antwerpen. Hij wist verder niet of deze voor Nederland bedoeld waren.
Verder zei hij dat wij de eerste waren die naar de vergoedingsregeling vroegen, hij maakt mensen daar dus niet attent op.
Ik ben vanaf 30 September al bezig met de compensatieregeling. Toen is de auto geüpdate en vanaf dat moment zou de compensatieregeling van toepassing zijn. Daarna werd er degene die dit moest regelen langdurig ziek en toen kwam er een nieuw garantiesysteem van Opel.
Kortom: 6 x bij de dealer langsgeweest en nu nog niets ontvangen. Laatste mededeling van de dealer was dat ze wachten op akkoord van Opel. Ik moet het eerst zien dus maar wie weet.....