Hallo,
Drie weken geleden de Ampera gekregen. Prima auto alleen bellen is erg lastig, geen telefoonboek geen bel lijsten en geen gemiste oproepen veschikbaar. Het komt wel in het menu van de auto voor maar werkt gewoon niet. Maakt niet uit of je de verbinding maakt via bluetooth of met de USB kable. Ik kan alleen bellen door op het display nummers in te geven. Erg lastig en niet erg veilig.
De telefoon is een HTC met android 4.0 (veel gebruikte telefoon).
Gebeld worden is geen probleem alleen zelf bellen is erg lastig.
Ook het stem gestuurde deel werkt niet met de telefoon.
Weet iemand hoe dit op te lossen?
Met vrolijke groet, John
Telefoonboek
-
John Peters
- Newbie
- km-stand: 1200
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Re: Telefoonboek
John,
Heb je al geprobeerd de oude bluetooth-verbinding te verwijderen en deze opnieuw connectie te laten maken? Vervolgens gaat er enige tijd overheen totdat alle telefoon- en adresgegevens ook op de Ampera beschikbaar zijn (zijn 'overgepompt'). Tot dat moment moet je de verbinding niet verbreken.
PS: welkom trouwens als 300-ste lid op dit forum.
Met vriendelijke groeten,
Poul
Heb je al geprobeerd de oude bluetooth-verbinding te verwijderen en deze opnieuw connectie te laten maken? Vervolgens gaat er enige tijd overheen totdat alle telefoon- en adresgegevens ook op de Ampera beschikbaar zijn (zijn 'overgepompt'). Tot dat moment moet je de verbinding niet verbreken.
PS: welkom trouwens als 300-ste lid op dit forum.
Met vriendelijke groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
-
John Peters
- Newbie
- km-stand: 1200
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Re: Telefoonboek
Poul,
Dank je.
Goede tip maar had ik al geprobeerd. Deze oplossing werkt voor een paar minuten.
Naar een tijdje is je telefoonboek en bel lijst over. Maar dat is maar voor even.
Een minuut of 5 later zijn ze weer weg. Is dit een echte storing?
Kan de dealer hier helpen?
Met vrolijke groet, John
Dank je.
Goede tip maar had ik al geprobeerd. Deze oplossing werkt voor een paar minuten.
Naar een tijdje is je telefoonboek en bel lijst over. Maar dat is maar voor even.
Een minuut of 5 later zijn ze weer weg. Is dit een echte storing?
Kan de dealer hier helpen?
Met vrolijke groet, John