Gisteren stapte ik in en na het wegrijden vergrendelde automatisch de deuren zoals de bedoeling is.
Daarna ongeveer 30 seconden later hoorde ik het vergrendelingsgeluid weer en weer en weer met wisselende tussenpozen.
Een keer handmatig "open en dicht gedaan" maar een minuut later weer de vergrendeling en zo door.
Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Hartelijk dank voor reacties want naar de garage rijden is ook zo'n ding.
auto blijft vergrendelen
-
RuudSchel
- Newbie
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Ampera-e
Re: auto blijft vergrendelen
Ik heb dat wel eens als ik de sleutels in mijn zak heb en het vergrendel en/of ontgendelknopje wordt per ongeluk ingedrukt. Zou dat het kunnen zijn?
-
tverdeni
- Newbie
- km-stand: 12500
- Lifetime: 7
Dank je wel voor de reactie.
Goed idee en misschien was dat het wel. Ik heb inmiddels een volgende rit gemaakt en daar gebeurde het gelukkig niet meer.
Hoop dat dit het was want het is erg irritant als hij alsmaar vergrendeld tijdens het rijden.
Goed idee en misschien was dat het wel. Ik heb inmiddels een volgende rit gemaakt en daar gebeurde het gelukkig niet meer.
Hoop dat dit het was want het is erg irritant als hij alsmaar vergrendeld tijdens het rijden.
- Ruwils
- Stamgast
- km-stand: 30760
- Lifetime: 0
Ik heb dit nooit gehad tijdens het rijden, maar wat RuudSchel beschrijft herken ik wel. Als ik rond mijn huis loop zie ik regelmatig de alarmlichten van de auto op de oprit oplichten als gevolg van het ongewild indrukken van de knoppen op de sleutel aan de sleutelbos die in mijn broekzak zit..