Gespot!

Heeft het niets te maken met Opel Ampera of Chevrolet Volt? Hier kun je het delen!
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

Re: Gespot!

Bericht door Alex »

Vanmorgen aan de prik naast een Mits i-Miev en een Leaf, vanmiddag naast een Smart van Car-to-Go. Amsterdam goes electric!
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Guinness
Stamgast
km-stand: 0
Lifetime: 20
Auto: Ampera

Bericht door Guinness »

Vanavond rond 19:00 op de A28 ter hoogte van Amersfoort. Een grijze Ampera met kenteken 27-XRT-1. Op het forum geneusd, maar niet gevonden wie het is.
Lithium White, Full Options except alarm, EVbox homecharger
Bepu
Stamgast
Lifetime: 0
Auto: Bolt
Contacteer:

Bericht door Bepu »

Ik daar een half uur later een grijze Ampera gezien. Eerste letter een T. En tegen 20:00 tussen Woerden en Bodegraven op de A12 een witte. Ook eerste letter een T.
Bepu
Stamgast
Auto: Bolt
Contacteer:

Bericht door Bepu »

Vandaag weer de donker grijze ampera op de A28. Dit keer vanavond tegen half zeven in de file richting Amersfoort.
e-head
Vaste klant
km-stand: 20703
Auto: Ampera-e

Bericht door e-head »

Bepu schreef:Ik daar een half uur later een grijze Ampera gezien. Eerste letter een T. En tegen 20:00 tussen Woerden en Bodegraven op de A12 een witte. Ook eerste letter een T.
Dat kan ik zijn geweest. Letters TVF. Kwam van m'n werk in Utrecht nadat ik daar nog was wezen sporten. Dan rond half acht op de A28 ri Amersfoort. :)
e-head
Vaste klant
km-stand: 20703
Auto: Ampera-e

Bericht door e-head »

Afgelopen zondag bij laadpunt Station Amersfoort Noord-zijde:
3 Ampera's tegelijk!
  • 1e stond aan de laapaal toen ik aan kwam rijden
    2e was de mijne die ik tijdens een uurtje restaurantbezoek even heb bijgeladen
    3e kwam langsrijden, leek een laadpaal te zoeken, maar ging toen bij de stationsuitgang staan wachten.
Guinness
Stamgast
Lifetime: 20

Bericht door Guinness »

Heel wat gezien dit weekeind.
Sowieso een bekende van me in Hellevoetsluis. We stonden zelfs ff tegelijk te laden afgelopen zaterdag (foto volgt nog) op de parkeerplaats.
Diezelfde zaterdag een Zwarte Volt bij de Zeelandhallen in Goes, ??-T??-?.
Nog wel meer gezien, maar niks genoteerd.

En oh ja! Zojuist rond 16:00 op de A28 bijna bij Zwolle en richting Zwolle 'klemgereden' door 82-TFS-3. Ik had cruise aan op 130 en reed op iemand in, zag dat er een mooie Lithium White aankwam dus ik gooide hem er niet voor, maar schatte het net verkeerd in en moest een stukkie remmen. Ik vermoed dat die persoon ook iets afremde om mij er wel voorbij te laten? Anyway, was grappig.
Lithium White, Full Options except alarm, EVbox homecharger
Marco
Stamgast
km-stand: 78000
Lifetime: 44

Bericht door Marco »

2 maar liefst in almere, 1 op de randstaddreef rond 8uur en 2min later verderop op de markerkant. Lithium white en zwart.
Lithium white, Navi, camera, good old 230v, plugwise, openbaar laadpunt in bestelling -> werkend!
Kat9
Sponsor
km-stand: 150000
Lifetime: 23

Bericht door Kat9 »

Op de Mariaplaats in Utrecht aan de laadpaal: Een koelkastwitte Ampera van de ClimateNeutralGroup. En zo te zien hoef je niet te betalen voor het parkeren. Niet verder vertellen graag.
Koen
Forum Sponsor, Koen Engineering & Consultancy
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!
Ivo
Beheerder
km-stand: 171000
Lifetime: 41
Auto: anders
Contacteer:

Bericht door Ivo »

Gistern in Waalwijk, bij van Haren, een zilevere met T kenteken. We zwaaiden zelfs :mrgreen:

Vanmorgen een zilveren op de A12 De Meern ri Den Haag, hing achter een vrachtwagen (poging maximale afstand op accu? :crazy: )

Vanmiddag in Drunen (Bij de Westhoek / Eindstraat) zilveren met X kenteklen. Mijn witte stond voor de deur op de zaak.

Drukdrukdruk :clap:
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
Plaats reactie