Bedankt rvanstok. Limburg, ik denk inderdaad niet dat daar een dealer in de buurt zit.
Maar ook ik moet zo'n 50km rijden naar mijn leverende dealer: Eef en Huub in Rotterdam Zuid.
De Volt is exclusief verkrijgbaar bij de volgende dealers:
Auto Aaltink Nijverdal
Auto Bakkenes Apeldoorn
Autopalace Zwolle
Automobielbedrijf Henri Nefkens Amersfoort
Autoservice Van Esch Eindhoven
Roberts Den Haag
Van Mill Gorinchem
Broekhuis Arnhem
Merel Purmerend
Van Kouwen Amsterdam
Eef & Huub Rotterdam Zuid
Maar de keuze voor de Volt boven de Ampera is gemaakt omdat ik neus mooier vindt, maar dat ik natuurlijk persoonlijk.
Ik rij de auto omdat het hele range-extender concept gewoon geniaal is en de belastingmaatregelen heel erg stimulerend werken (0% bijtelling!).
De auto rij ik nu een week en voornamelijk electrisch, ik heb de tweede dag wat benzine verstookt en verder om de stand-by rijmodus te testen. Op de eerst 200KM heb ik zo'n 1,7liter brandstof verbruikt... prima dus.
Het opladen gebruikt nu nog met de thuislader op de zaak maar vanaf volgende week komen de SPX laders als het goed binnen (dankzij de inkoopactie, bedankt!). Ik zeg laders, wat op de zaak gaat er binnenkort ook een witte Ampera rijden!
Bevindingen tot nu toe heb ik allemaal kunnen verklaren volgens het forum zoals motorstoring na "oplaadproblemen".
Dank hiervoor aan iedereen die zijn tijd hierin steekt.
Ik lees het forum dagelijks en zal waar mogelijk ook reageren / topics starten.