- Stamgast
- km-stand: 70000
- Lifetime: 21
- Auto: Ampera
Misschien leuk als er meer mensen hun woonplaats in gaan vullen ( via gebruikerspaneel en dan profiel ) zodat we een beetje kunnen zien waar er zoal een Ampera of Volt gespot kan worden en waar ze rondrijden. 
Ampera Sovereign Silver met navi/camera/alarm, Pilot 5000k Xenon, 19" en Pod-Point.
Voeding : 25 zonnepanelen goed voor 6250Wp
- LightningBlue
- Vaste klant
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Re: Woonplaats
En als iedereen dan ook even het exacte adres vermeldt dan hebben we er 300 laadpunten bij!
Han
Han
Why, this car is automatic
it's systamatic, it's hydromatic
Why, it's blue lighting! (blue lightning!)
Go, go, go, go, go, go, go, go, go, go
it's systamatic, it's hydromatic
Why, it's blue lighting! (blue lightning!)
Go, go, go, go, go, go, go, go, go, go
- Marcel
- Stamgast
- km-stand: 70000
- Auto: Ampera
En toch zou het leuk zijn dat een ieder die zich aanmeld even zijn woonplaats vermeld.
Dan weet ik of ik nog steeds de enige ben hier bij ons
Dan weet ik of ik nog steeds de enige ben hier bij ons
Ampera Sovereign Silver met navi/camera/alarm, Pilot 5000k Xenon, 19" en Pod-Point.
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Auto: Volt
- Contacteer:
Is het nou Assen of Delft?Marcel schreef:Misschien leuk als er meer mensen hun woonplaats in gaan vullen ( via gebruikerspaneel en dan profiel ) zodat we een beetje kunnen zien waar er zoal een Ampera of Volt gespot kan worden en waar ze rondrijden.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Dat kun je ook op een andere manier realiseren, namelijk door je lolo of EV-Box als openbaar laadpunt te registreren. Zo heeft Voorschoten namelijk inmiddels ook een laadpunt dat op o.a. Oplaadpalen.nl is terug te vinden, namelijk het mijne. NB wel beperkt toegankelijk en alleen na afspraak.LightningBlue schreef:En als iedereen dan ook even het exacte adres vermeldt dan hebben we er 300 laadpunten bij!![]()
Han
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.