Ev box Pieter lieftinckweg 18
-
fam_h
- Vaste klant
- km-stand: 150000
- Lifetime: 27
- Auto: Ampera-e
Ev box Pieter lieftinckweg 18
Vandaag een bezoekje gebracht aan familie op zuidelijk in Zaandam.
Via de laad.nl app een paal op 500m gevonden, mooi dacht ik.....althans.......geen paal te bekennen daar.
Weet iemand waar deze staat? Enigste wat ik nog zou kunnen verzinnen is dat deze op het priveterrein staat maar dat lijkt me toch niet de bedoeling van de app.
Via de laad.nl app een paal op 500m gevonden, mooi dacht ik.....althans.......geen paal te bekennen daar.
Weet iemand waar deze staat? Enigste wat ik nog zou kunnen verzinnen is dat deze op het priveterrein staat maar dat lijkt me toch niet de bedoeling van de app.
- Kat9
- Sponsor
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
Re: Ev box Pieter lieftinckweg 18
In de Love To Load app staat deze paal niet genoemd, wellicht toch een prive ?
Forum Sponsor, Koen Engineering & Consultancy
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!
-
tai-chow
- Newbie
- km-stand: 4600
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
- Contacteer:
Waar vind ik die love to load app ?
- Kat9
- Sponsor
- Lifetime: 23
Ben een Beta tester.
Forum Sponsor, Koen Engineering & Consultancy
- bennyvw
- Vaste klant
- km-stand: 57000
- Lifetime: 12
- Contacteer:
Volgens oplaadpalen.nl staat er geen laadpaal aan de Pieter Lieftinckweg in Zaandam.fam_h schreef:Vandaag een bezoekje gebracht aan familie op zuidelijk in Zaandam.
-
alefarendsen
- Bekende
- km-stand: 0
Binnenkort in de app store. We zijn een beta test aan het doen en als de feedback daarvan verwerkt is, stoppen we hem in de app store (gratis). Kan nog wel even enkele weken duren, de IT-man die hier mee bezig is, is van een vakantie in zonniger oorden aan het genieten.tai-chow schreef:Waar vind ik die love to load app ?
Alef
Geen Ampera maar een Tesla vervoert mij elektrisch. Wel begaan met alle Ampera-rijders! En oprichter van The New Motion voor alle duidelijkheid...
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
kan jullie IT-man niet net zoals ons gewoon wachten tot de zon bij ons is? Zijn wij ook eerder geholpen.alefarendsen schreef:Binnenkort in de app store. We zijn een beta test aan het doen en als de feedback daarvan verwerkt is, stoppen we hem in de app store (gratis). Kan nog wel even enkele weken duren, de IT-man die hier mee bezig is, is van een vakantie in zonniger oorden aan het genieten.tai-chow schreef:Waar vind ik die love to load app ?
Alef
Laatst gewijzigd door Alex op vr 20 jul 2012, 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
-
alefarendsen
- Bekende
- km-stand: 0
Haha, zou ik ook graag willen, maar ik kan hem aan de andere kant ook geen ongelijk geven.
De feedback stroomt intussen binnen van iedereen die test. In de laatste build van de app zijn ook snelladers zichtbaar, of we nu de status info hebben of niet.
Nog even geduld voor de finale versie...
Alef
De feedback stroomt intussen binnen van iedereen die test. In de laatste build van de app zijn ook snelladers zichtbaar, of we nu de status info hebben of niet.
Nog even geduld voor de finale versie...
Alef
Geen Ampera maar een Tesla vervoert mij elektrisch. Wel begaan met alle Ampera-rijders! En oprichter van The New Motion voor alle duidelijkheid...
-
fam_h
- Vaste klant
- Lifetime: 27
- Auto: Ampera-e
Volgens plugsurfing zou hier toch een paal moeten staan.
Morgen zou ik graag gebruik van deze paal willen maken.
Heeft iemand al ervaring of er echt een paal staat en of deze publiek beschikbaar is.
Morgen zou ik graag gebruik van deze paal willen maken.
Heeft iemand al ervaring of er echt een paal staat en of deze publiek beschikbaar is.