My Ampera Agent, Pim van Zuilen

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Plaats reactie
Pim
Newbie
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: Bolt

My Ampera Agent, Pim van Zuilen

Bericht door Pim »

Ivo schreef:
jotema schreef:Henri baalt wel met die verkeerde achterlichten! Hoe kan dat nou....
Laten wat dat hier verder bespreken, vreemd is het zeker :shock: ;

http://amperaforum.nl/viewtopic.php?f=6&t=21&p=435#p435
Dames en heren,

Te eerste....
Een ieder gefeliciteerd met uw Opel Ampera, Car Of The Year 2012! Mooi om te zien dat er eindelijk Ampera's in gebruik zijn genomen.

On topic:
Graag zou ik in contact komen met Henri i.v.m. de achterklep van zijn Ampera. Mocht u dit lezen Henri, dan verzoek ik u contact opnemen met mij. Uiteraard kan men dat voor alle vragen over ons vlaggenschip. Helaas ben ik niet in staat alle vragen in fora te beantwoorden.

Dus, zijn er vragen? Alstublieft, bel me.

Pim van Zuilen
My Ampera Agent
0800-020 5915
Opel Nederland
Ivo
Beheerder
km-stand: 171000
Lifetime: 41
Auto: anders
Contacteer:

Re: My Ampera Agent, Pim van Zuilen

Bericht door Ivo »

Welkom Pim en bedankt voor je reactie.

Eigenlijk hoef je alleen DIT forum te volgen, maar we begrijpen dat je meer te doen hebt ;)

Ik heb Henri een berichtje gestuurd fat je hem zoekt en ik verwacht dat hij snel contact met je zal opnemen.
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
Erdeke
Vaste klant
Auto: Ampera

Bericht door Erdeke »

Hoi Pim,

Van harte welkom hier op het forum.

We hebben elkaar al twee keer telefonisch gesproken. Het zou inderdaad leuk zijn als je dit topic zou volgen en af en toe wat vragen zou kunnen beantwoorden. Dat maakt het voor jou ook makkelijker omdat jouw antwoord dan voor alle gebruikers op het forum te lezen is en je minder vaak dezelfde vragen zult krijgen.

Gr. Richard

P.S. al iets bekend mbt tot mijn vraag over de andere velgen :lol:
Pim
Newbie

Bericht door Pim »

Beste Richard bedankt.

Heb je gisteren nog gebeld :) helaas werd er niet opgenomen...
De velgen van de Ampera zijn speciaal ontwikkeld voor deze auto om de actieradius zo weinig mogelijk te beïnvloeden. De velgen aerodynamisch en zijn 2 kilo lichter dan vergelijkbare velgen. Het is niet mogelijk 18'' onder de Ampera te leggen of een andere velg (van bijvoorbeeld de Zafira of zelfs een ander merk) te monteren. Dit heeft namelijk te veel effect op de efficiente rijeigenschappen van de Ampera. De wheel inserts worden standaard in het zwart geleverd.
Ik zal vandaag nog eens proberen contact op te nemen hierover. Mocht je me voor willen zijn...0800 020 5915

groet,

Pim
hjmeiborg
Newbie

Bericht door hjmeiborg »

Top Pim,

Prima dat je het forum volgt, des te sneller zullen jullie eventuele vragen kunnen beantwoorden in de toekomst.

Groet Henk
Plaats reactie