Hee, mooi! Bedankt.
Nu kan ik mooi zien welke kleur ik niet moet nemen om niet op elke hoek van de straat dezelfde tegen te komen. Er moet trouwens 1 LW worden afgetrokken want ik moest iets invullen om de poll te kunnen zien. En mijn huidige auto is ook LW. Of PW volgens Toyota
Wat is Viridian Joule trouwens voor een kleur?
Twee Ampera's gereden, een Parelwitte van 2012 en een Subterranean van 31 december 2016. In 7 jaar totaal 351.000km mee gereden.
Inmiddels al twee jaar onderweg met een Hyundai Kona EV.
Dus ik moet niet weer een (parel) witte nemen...
Grijs, is dat antraciet of zilvergrijs? Moet ik die ook maar bij elkaar optellen? Volgens mij moet ik de blauwe maar kiezen
Twee Ampera's gereden, een Parelwitte van 2012 en een Subterranean van 31 december 2016. In 7 jaar totaal 351.000km mee gereden.
Morgoth schreef:Dus ik moet niet weer een (parel) witte nemen...
Grijs, is dat antraciet of zilvergrijs? Moet ik die ook maar bij elkaar optellen? Volgens mij moet ik de blauwe maar kiezen
Grijs in de poll = Donker Grijs (iets wat blauwgrijs vind ikzelf)
Zilver in de poll = Licht Grijs (bejaarde grijs ... just kiddin)
Dat soevereine grijs (zilver) is redelijk uniek, zie ik. Voordelen: geen gezeur over krassen in de wasstraat en je ziet er bijna geen vuil op. Velgen passen ook mooi bij de kleur van de auto.
mc_alistair schreef:...Licht Grijs (bejaarde grijs ... just kiddin)
Ja, zo dacht ik er ook over. Ik moest bij mijn vorige werknemer persé zilvergrijs rijden. Vreselijk vond ik dat. Maar ik zag bij Jansen in de showroom een zilvergrijze Ampera staan. En die vond ik eeneens wel heel erg mooi. En dat terwijl ik de pest heb aan zilvergrijs...
Persoonlijk vind ik de lijnen van de Ampera er in een lichte kleur mooier uitkomen.