even voorstellen

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Plaats reactie
electrischrijden
Newbie
km-stand: 8000
Lifetime: 0
Auto: Bolt

even voorstellen

Bericht door electrischrijden »

Ik wil me graag even voorstellen mijn naam is Ron en heb sinds maart 2012 mijn Ampera die ik zakelijk rijd. Ik heb er nu 8000 km mee gereden. Ik heb in de eerste week mijn voorspoiler er onderuit laten halen want dat was geen rijden met alle drempels. Mijn axiradius op een volle battrerij is gemiddeld 55 km. Gemiddeld verbruik brandstof is 2,3 liter per 100km. Ben heel tevreden over de auto. Ik heb gekozen voor deze auto ivm MVO binnen ons bedrijf en ook de 0% bijtelling is mooi meegenomen. Ik mis de mogelijkheid om twee fietsen mee te nemen heb nu wel van mijn dealer gehoord wat er kan maar tot max 20 kg maar twee fietsen wegen meer dan 30kg, dus als er andere oplossingen zijn hoor ik het graag.
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

Re: even voorstellen

Bericht door Alex »

electrischrijden schreef:Ik wil me graag even voorstellen mijn naam is Ron en heb sinds maart 2012 mijn Ampera die ik zakelijk rijd. Ik heb er nu 8000 km mee gereden. Ik heb in de eerste week mijn voorspoiler er onderuit laten halen want dat was geen rijden met alle drempels. Mijn axiradius op een volle battrerij is gemiddeld 55 km. Gemiddeld verbruik brandstof is 2,3 liter per 100km. Ben heel tevreden over de auto. Ik heb gekozen voor deze auto ivm MVO binnen ons bedrijf en ook de 0% bijtelling is mooi meegenomen. Ik mis de mogelijkheid om twee fietsen mee te nemen heb nu wel van mijn dealer gehoord wat er kan maar tot max 20 kg maar twee fietsen wegen meer dan 30kg, dus als er andere oplossingen zijn hoor ik het graag.
Ik heb de Thule-dakdragers gekocht, waar ik twee fietsen op ga vervoeren.

Groet, Alex
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Unit106
Moderator
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: anders

Re: even voorstellen

Bericht door Unit106 »

electrischrijden schreef:Ik mis de mogelijkheid om twee fietsen mee te nemen heb nu wel van mijn dealer gehoord wat er kan maar tot max 20 kg maar twee fietsen wegen meer dan 30kg, dus als er andere oplossingen zijn hoor ik het graag.
Jouw dealer heeft jou dan verkeerd geinformeerd! Totaal mag de drager belast worden met 36Kg, zie onderstaand plaatje uit de gebruiksaanwijzing.
Fietsendrager.PNG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
Plaats reactie